تیتر امروز

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۲)

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان وهاب عزیزی دبیرکل تشکل جهادگران ایران اسلامی بودیم. ارزیابی این فعال سیاسی از میزان مشارکت و نامزدها را ببیند...
مهدی رحمتی: پزشکیان نگاه ملی را حاکم خواهد کرد
ویژه برنامه انتخاباتی دیدارنیوز از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (دور دوم)

مهدی رحمتی: پزشکیان نگاه ملی را حاکم خواهد کرد

در ادامه ویژه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، امروز جمعه ۱۵ تیر ماه همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات، میزبان مهدی رحمتی دبیرکل جبهه وحدت ملی بودیم. ارزیابی او از عرصه انتخابات را ببینید و بشنوید.
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌ با یک نسل زد (۱۶)

پویا درودی: به فاصله بین نسل‌ها بی توجهی شد، نسل زد به صندوق رای پشت پا زد

کشیده شدن چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم سبب شد که سلسله گفت و گوهای کوتاه خود با کارشناسان و صاحب نظران را ادامه داد. اما شانزدهمین مهمان پوریا درودی، یکی از نخبگان نسل زد بود.

کد خبر: ۱۶۸۰۴۰
۱۱:۰۶ - ۱۳ تير ۱۴۰۳

 

پویا درودی: به فاصله بین نسل‌ها بی توجهی شد، نسل زد به صندوق رای پشت پا زد

دیدارنیوزـ حامد شجاعی: چند روز مانده به دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدارنیوز تصمیم گرفت سلسه گفت و گوهای کوتاه خود با صاحب نظران و کارشناسان را ادامه دهد و تا به امروز پانزده گفت و گو با افراد صاحب اندیشه داشت.

اما شانزدهمین مهمان یک نخبه از نسل زد بود. پویا درودی که تفکرات برخی از نسل خود را نمایندگی می‌کند، می‌گوید: هم نسل‌های ما یعنی متولدین ۷۵ به بعد کلان روایتی که از تجربیات دهه اخیر دارند این است که انتخابات اثربخشی در مطالباتشان ندارد.

ویدیوی این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا و آپارات ببیند.


او ادامه می‌دهد: آن‌ها می‌گویند برای من دانشجویی که بازار کاری در آینده وجود ندارد چه فرقی می‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد.

او می‌افزاید: آن وقت چه اتفاقی می‌افتد آن‌ها عدم شرکت در انتخابات را در دسترس‌ترین راه اعتراض برای بی توجهی به مطالباتشان می‌دانند؛ البته بهتر است این را هم بدانید که نسلی که از آن صحبت می‌کنیم معیارشان با معیار‌های سنتی متفاوت است.

این دانشجو این را هم اضافه می‌کند: نمی‌توان فاصله‌ای که بین نسل‌ها بوجود آمده است را نادیده گرفت و این بی توجهی به این فاصله سبب شد که نسل زد به صندوق رای پشت پا بزند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی