تیتر امروز

فریدون عموزاده خلیلی: کسی که فرهنگ را با ایدئولوژی خود معادل ببیند، موفق نمی‌شود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با یک نویسنده:

فریدون عموزاده خلیلی: کسی که فرهنگ را با ایدئولوژی خود معادل ببیند، موفق نمی‌شود

دیدارنیوز در یکی از ویژه برنامه‌های انتخاباتی خود با فریدون عموزاده خلیلی، نویسنده و روزنامه‌نگار درباره فرهنگ و انتخابات گفت‌وگو کرده است، که می‌بینید و می‌خوانید.
حبیب الله پیمان: نباید فرصت مرحله دوم انتخابات را از دست داد/ دموکراسی شورایی باید جایگزین دموکراسی نمایندگی شود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با یک پژوهشگر:

حبیب الله پیمان: نباید فرصت مرحله دوم انتخابات را از دست داد/ دموکراسی شورایی باید جایگزین دموکراسی نمایندگی شود

برنامه "کنکاش" در یکی از ویژه برنامه‌های خود با حبیب الله پیمان، پژوهشگر و نویسنده گفت و گوی متفاوتی را انجام داده که می‌بینید و می‌خوانید.
چهار استاد دانشگاه خطاب به مردم: به پزشکیان رای بدهید
در میزگرد انتخاباتی مشترک دیدارنیوز و انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها:

چهار استاد دانشگاه خطاب به مردم: به پزشکیان رای بدهید

محمود صادقی (دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها)، ناصر مهدوی (استاد فلسفه)، تقی آزاد ارمکی (جامعه شناس) و مریم نصر اصفهانی (عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی) در میزگردی انتخاباتی مردم را...

جلیلی: برخی به دنبال دوستی مجدد با دشمنان هستند

سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز برخی در کشور به دنبال دوستی مجدد با دشمنان ایران اسلامی و امتیاز دادن به آن‌ها هستند.

کد خبر: ۱۶۷۹۷۹
۱۱:۳۹ - ۱۲ تير ۱۴۰۳

جلیلی: برخی به دنبال دوستی مجدد با دشمنان هستند

دیدارنیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز برخی در کشور به دنبال دوستی مجدد با دشمنان ایران اسلامی و امتیاز دادن به آن‌ها هستند و می‌خواهند همان نسخه غلط که ۸ سال بیکاری رکود رشد منفی را برای کشور به دنبال داشت بپیچند.

"سعید جلیلی" امروز (سه شنبه) در اجتماع بزرگ مردم استان لرستان در محل استادیوم "شهید چاغروند" خرم‌آباد افزود: خدا را شاکرم که امروز این توفیق و افتخار را پیدا کردم تا در استان لرستان و شهر دوست داشتنی در جمع شما مردم غیور حضور یابم.

در یک‌دوراهی برای انتخاب بزرگ هستیم

وی بیان داشت: امروز برای یک هدف بزرگ جمع شده‌ایم برای یک انتخاب بزرگ و در یک دوراهی برای یک انتخاب هستیم.

جلیلی تاکید کرد: در مباحث تلویزیونی و سخنرانی‌ها می‌شنوید که دو نگاه بیان می‌شود و امروز یکی از موضوعات مهم این است که آینده‌ای که می‌خواهیم باید چگونه باشد؟

وی ادامه داد: عده‌ای مشکلات ضعف‌ها و آسیب‌ها را می‌بینند و پیشاپیش ناامیدی و ما نمی‌توانیم را به جامعه القا می‌کنند حتی می‌گویند دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصدی امکان‌پذیر نیست.

ملت ما امروز کوچکترین جسارت را به سردار سلیمانی بر نمی‌تابد

جلیلی خاطر نشان کرد: هفته قبل در استان کرمان از روستای قنات ملک بازدید کردم که یک فرزند غیور به نام سردار سلیمانی را تقدیم جامعه اسلامی کرده که خار چشم دشمنان است و این فرزند عشایری آنچنان جایگاه یافت که رئیس جمهوری وقت آمریکا اعتراف کرد که سردار سلیمانی کابوس ماست و دشمن را به لرزه در می‌آورد. ملت ما امروز کوچکترین جسارت را به سردار سلیمانی بر نمی‌تابد.

وی ادامه داد: در طول دوره سه ساله ریاست جمهوری شهید رئیسی بخشی از توان دولت صرف ترمیم خرابکاری‌های ۸ سال قبل و همچنین بخشی دیگر صرف بازگرداندن قدرت ملت در عرصه‌های مختلف شد و انشالله راه شهید رئیسی را با قدرت ادامه خواهیم داد.

سلیمانی‌ها کشور را گلستان می‌کنند

جلیلی در جمع پرشور لرستانی ها: اگر بستر برای جوانان فراهم شود تا نقش پرشکوه خود را ایفا کنند، سلیمانی‌ها جهان را بر مستکبران تنگ‌میکنند. سلیمانی‌ها کشور را گلستان میکنند.

بر نماد گُلوَنی شما که نماد غیرت است، بوسه می‌زنم

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: امروز یک جهان فرصت داریم باید یک لرستان و یک ایران جهش داشته باشیم ما در عرصه‌های مختلف می‌توانیم جهش و موفقیت‌های بسیار داشته باشیم و با انتخاب شما ایران جهش در ۴ سال آینده را شاهد خواهیم بود. بر نماد گُلوَنی شما که نماد غیرت است، بوسه می‌زنم.

اقوام اجازه نمی‌دهند در ایام انتخابات از آن‌ها سوء استفاده شود

وی گفت: یکی از فرصت‌های بزرگ کشور تنوع اقوام است که در شرایط مختلف نشان داده اند همبستگی خود را حفظ کرده اند و اجازه نمی‌دهند در ایام انتخابات عده‌ای از آن‌ها سوء استفاده کنند.

راه شهید رئیسی را با قدرت ادامه خواهیم داد

جلیلی یادآور شد: در طول دوره سه ساله ریاست جمهوری شهید رئیسی بخشی از توان دولت صرف ترمیم خرابکاری‌های ۸ سال قبل و همچنین بخشی دیگر صرف بازگرداندن قدرت ملت در عرصه‌های مختلف شد و انشالله راه شهید رئیسی را با قدرت ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: یکی از فرصت‌های بزرگی کشور تنوع اقوام و قومیت‌هاست که همه آن‌ها نشان دادند وحدت کشور را حفظ می‌کنند و اجازه نمی‌دهند کسانی در ایام انتخابات از آنان سوء استفاده کنند.

درود بر مردم غیور لرستان

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تقدیر از غیورمردی‌ها و دلاورردی‌های استان لرستان در دفاع مقدس گفت: سلام بر گردان محبین که شهدای زیادی را تقدیم اسلام انقلاب کردند و سلام بر مردم لرستان که چنین مردمانی دارند.

وی تاکید کرد: سلام بر مهد فرهنگی فقاهت که مرحوم آیت الله بروجردی فرزند این استان است همچنین آیت الله طاهری خرم آبادی و کمالوند و دکتر جعفر شهیدی و کمالوند بزرگان این منطقه هستند این استان در عرصه‌های مختلف فرزندانی را تقدیم کرده که هر یک در عرصه‌های خورشید‌ها و ستاره‌های درخشان هستند و این‌ها عظمت یک ملت است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی