تیتر امروز

پیش بینی عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا: مسعود پزشکیان رئیس جمهور است/ به سعید جلیلی گفتند کنار برو، نرفت
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۳)

پیش بینی عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا: مسعود پزشکیان رئیس جمهور است/ به سعید جلیلی گفتند کنار برو، نرفت

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا بودیم. او پیش بینی کرد که مسعود پزشکیان، رئیس جمهور است.
وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۲)

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان وهاب عزیزی دبیرکل تشکل جهادگران ایران اسلامی بودیم. ارزیابی این فعال سیاسی از میزان مشارکت و نامزدها را ببیند...
خاکسار، مدیرعامل برند هموند:

در الکامپ به دنبال آگاهی عمومی از برندمان هستیم

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳) از ۹ تا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است.

کد خبر: ۱۶۷۸۲۸
۱۶:۱۵ - ۰۹ تير ۱۴۰۳


در الکامپ به دنبال آگاهی عمومی از برندمان هستیم
دیدارنیوز: بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳) از ۹ تا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است.

محمد خاکسار، مدیرعامل برند هموند و فعال حوزه تکنولوژی در گفت‌وگویی با دیدارنیوز، ضمن اشاره به حال و هوای نخستین روز از بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ، اظهار داشت: نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگترین گردهمایی فناوران کشور، موقعیت ویژه‌ای برای شرکت‌های فعال در حوزه فناوری است، ما نیز به مانند سایر کنش‌گران این حوزه در تلاش هستیم تا از این فرصت در راستای شناساندن هرچه بهتر برند هموند استفاده کنیم.

در الکامپ به دنبال آگاهی عمومی از برندمان هستیم

او افزود: در اولین روز این دوره از نمایشگاه بازخورد‌های خوبی از مراجعه مردم و بازدیدکنندگان داشتیم و امیدواریم که حال و هوای این گردهمایی در روز‌های آینده با استقبال بیشتر مخاطبین گرم‌تر شود.

خاکسار، تصریح کرد: یکی از عمده اهداف هموند در این نمایشگاه، آگاهی مخاطبین از این برند بوده و ما در تلاش هستیم تا برندمان را با کمیت و کیفیت بیشتر و بهتری نزد مخاطبان تخصصی و عمومی خود معرفی کنیم.

در الکامپ به دنبال آگاهی عمومی از برندمان هستیم

مدیرعامل برند هموند، همچنین ادامه داد: مخاطبین ما، عمدتا از میان فعالین بازار ساختمان و هوشمندسازی ساختمان در کشور هستند که امیدواریم بتوانیم با معرفی هرچه بهتر خدمات و فعالیت‌های‌مان، گام ارزشمندی در راستای تحقق شعار هموند که همان «تحقق رویای ایران هوشمند» بوده در این دوره از نمایشگاه برداریم.

در الکامپ به دنبال آگاهی عمومی از برندمان هستیم

مذاکرات اولیه برای امضای تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری تربیت مدرس انجام شد

در جلسه‌ای که مدیران و معاونین این پارک از جمله نادری‌منش و سلطانی در آن حضور داشتند، درباره همکاری‌های بیشتر در آینده نزدیک و امضای تقاهم‌نامه صحبت شد.

مدیران پارک علم و فناوری تربیت مدرس که از غرفه خطرپذیران نوین آفرینش بازدید کردند در زمینه ارائه تسهیلات، زمین، سرباز امریه، تخصیص وام، معافیت‌های مالیاتی و ارزش افزوده، معافیت مالیات بر حقوق و دستمزد و ... صحبت کرده و آماده امضای تفاهم‌نامه با آفرینش وی‌سی هستند.

در الکامپ به دنبال آگاهی عمومی از برندمان هستیم

پارک علم و فناوری تربیت مدرس تنها پارک سلامت کشور است و با توجه به اینکه شرکت خطر پذیران نوین آفرینش در حوزه سلامت نیز فعالیت می‌کند علاقه‌مند به هم‌افزایی در این حوزه بودند. از جمله این زمینه‌های همکاری می‌توان به آموزش نیرو‌ها در حوزه سلامت، نوشتن طرح‌های امکان‌سنجی سرمایه‌گذاری روی طرح و ایده و... اشاره کرد.

در پایان این جلسه مهمانان پارک علم و فناوری تربیت مدرس از آفرینش وی سی و شرکت‌های تابعه‌اش دعوت کردند تا در جشنواره تارا حضور یابند.

همچنین از دیگر جلسات امروز می‌توان به حضور گروهی از پزشکان علاقه‌مند به هوشمند‌سازی کلینیک‌ها و داروخانه‌هایشان اشاره کرد که با حضور در غرفه آمادگی خویش را برای سرمایه‌گذاری روی طرح‌های مرتبط با زمینه‌های پزشکی، همچنین هوشمندسازی مراکز درمانی خود اعلام کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی