تیتر امروز

احمد زیدآبادی:تحریم استخوان لای زخم شده/پایداری‌ها می‌گویند مشروعیت‌شان الهی است/ مردم با رای به پزشکیان می‌خواهند رفع بلا کنند
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

احمد زیدآبادی:تحریم استخوان لای زخم شده/پایداری‌ها می‌گویند مشروعیت‌شان الهی است/ مردم با رای به پزشکیان می‌خواهند رفع بلا کنند

گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با احمد زیدآبادی، روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب ویژه انتخابات را می‌خوانید و می‌بنید.
الهام فخاری:سلامت روان جامعه ای که از نظر اجتماعی و اقتصادی ناامن باشد، مخدوش است
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۱)

الهام فخاری:سلامت روان جامعه ای که از نظر اجتماعی و اقتصادی ناامن باشد، مخدوش است

کشیده شدن چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم سبب شد که سلسله گفت و گوهای کوتاه خود با کارشناسان و صاحب نظران را ادامه داد. یازدهمین برنامه با حضور الهام فخاری انجام شد.
میزگرد روشنفکران و حکمرانی!
میزگردی با حضور چهار استاد دانشگاه در استودیو دیدارنیوز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!

به بهانه رونمایی از کتاب «تاملاتی بر نسبت روشنفکران، انقلاب و حاکمیت» میزگردی بر محور نقش روشنفکران در حکمرانی چند دهه اخیر ایران در دیدارنیوز برگزار شد.
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

طعنه وزیر رئیسی به قالیباف؛ در سرنوشت شما، ریاست‌جمهوری نوشته نشده!

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد دولت سیزدهم که حضورش در انتخابات هشتم تیرماه و نامه اعضای دولت در حمایت از او بحث‌برانگیز شده بود، می‌گوید در سرنوشت قالیباف، ریاست‌جمهوری نوشته نشده است!

کد خبر: ۱۶۷۸۲۵
۱۴:۱۷ - ۰۹ تير ۱۴۰۳

طعنه وزیر رئیسی به قالیباف؛

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: شکست و ناکامی دوباره محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر سوژه مهم این انتخابات بوده است.

در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد رقابت اصلی انتخابات هشتم تیرماه بین قالیباف و پزشکیان باشد اما، سعید جلیلی از اردوگاه اصولگرایان سه برابر بیشتر از قالیباف، رئیس مجلس فعلی شورای اسلامی رای آورد و به رقابت با پزشکیان نماینده مورد حمایت اصلاح‌طلبان در دور دوم خواهد پرداخت.

مطلب مرتبط:

رقابت پزشکیان و جلیلی به دور دوم رفت/ شکست بزرگ قالیباف

بیانیه قالیباف در حمایت از جلیلی؛ نگران اطرافیان پزشکیان هستم!

در این میان شکست قالیباف با واکنش‌های زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی ایران مواجه شده است.

حالا ویدیویی از محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد دولت سیزدهم که حضورش در این انتخابات و نامه اعضای دولت در حمایت از او بحث‌برانگیز شده بود، منتشر شده که می‌گوید در سرنوشت قالیباف، ریاست‌جمهوری نوشته نشده است!

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی