تیتر امروز

حجت شریف: ۶۰ درصدی‌ها گفتمان رسمی را قبول ندارند/ عدد ناراضیان از وضع موجود، بسیار بیشتر از ۶۰ درصد است
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو با تحلیلگر سیاسی

حجت شریف: ۶۰ درصدی‌ها گفتمان رسمی را قبول ندارند/ عدد ناراضیان از وضع موجود، بسیار بیشتر از ۶۰ درصد است

کشیده شدن چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم سبب شد که دیدارنیوز سلسله گفت‌وگوهایی با کارشناسان حوزه‌های مختلف داشته باشد، مهمان این برنامه حجت شریفی تحلیلگر سیاسی است.

برنامه‌ نامزدها بعد از آخرین مناظره تلویزیون

در حالی که ۴ روز به انتخابات ریاست جمهوری ایران باقی مانده، میزگرد‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی اغلب نامزد‌ها به پایان و بعد از پخش مناظره امشب و همچنین آخرین مناظره که فردا (پنجم تیرماه) برگزار می‌شود، دو گفت‌وگوی دیگر نامزد‌ها باقی خواهد ماند.

کد خبر: ۱۶۷۵۹۱
۱۶:۵۶ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

.

دیدارنیوز: میزگرد‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی اغلب نامزد‌ها در تلویزیون به پایان رسیده است و بعد از پخش مناظره امروز و همچنین آخرین مناظره که فردا (پنجم تیرماه) برگزار می‌شود، دو گفت‌وگوی دیگر به نامزد‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

میزگرد‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی انتخابات در تلویزیون به پایان رسیده است و تقریباً بعد از پخش دو مناظره پیش‌ِرو، برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در تلویزیون به پایان می‌رسد.

آخرین برنامه تبلیغاتی نامزد‌ها مربوط به برنامه «بدون تعارف» و برنامه «گفت‌وگوی ویژه» است که به علیرضا زاکانی و مصطفی پورمحمدی اختصاص دارد.

اولین، دومین و سومین دور از مناظره‌های انتخاباتی روز‌های دوشنبه ۲۸ خردادماه و پنجشنبه ۳۱ خردادماه و جمعه اول تیر برگزار شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی