تیتر امروز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!
میزگردی با حضور چهار استاد دانشگاه در استودیو دیدارنیوز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!

به بهانه رونمایی از کتاب «تاملاتی بر نسبت روشنفکران، انقلاب و حاکمیت» میزگردی بر محور نقش روشنفکران در حکمرانی چند دهه اخیر ایران در دیدارنیوز برگزار شد.
نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است
در ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه مطرح شد:

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است

در سومین قسمت از ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که می‌بینید و می‌خوانید.
محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۰)

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود

یک روز پس از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت و پیش بینی شرایط در دوم به صورت اسکایپی گفت و گو کردیم که می خوانید و می بینید.
بارش باران در ۳ استان کشور

آخرین وضعیت محور چالوس و آزادراه تهران – شمال

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد موقت محور چالوس و آزادراه تهران – شمال و بارش باران در ۳ استان کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۶۷۵۱۱
۱۰:۰۷ - ۰۳ تير ۱۴۰۳

آخرین وضعیت محور چالوس و آزادراه تهران – شمال

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از انسداد محور چالوس و آزادراه تهران – شمال تا عصر امروز خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به محدودیت تردد اعلام شده در محور چالوس گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ امروز ممنوع است. علت این محدودیت، انجام عملیات عمرانی در یکی از تونل‌های این مسیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان و قزوین بارش باران مشاهده می‌شود بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب را رعایت کنید.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و محدوده وردآورد نیمه سنگین است.

شیرانی گفت: در آزادراه تهران – کرج – قزوین محدوده مهرویلا و در محور شهریار – تهران و بالعکس در برخی از مقاطع نیز ترافیک پرحجم است.

وی در پایان اظهارکرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی