تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
شهردار منطقه ۲۲ تهران خبر داد

بیش از ۸۰۰ درخت در پارک چیتگر خشک شد

مسعود نصرتی، شهردار منطقه ۲۲ تهران اعلام کرد که ۸۱۲ درخت در پارک چیتگر خشک شده که به جای آن‌ها یک هزار درخت کاشته می‌شود.

کد خبر: ۱۶۷۴۱۷
۱۵:۵۳ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

خشک‌شدن بیش از ۸۰۰ درخت در پارک چیتگر

دیدارنیوز: شهردار منطقه ۲۲ اعلام کرد که ۸۱۲ درخت در پارک چیتگر خشک شده که به جای آن‌ها یک هزار درخت کاشته می‌شود.

مسعود نصرتی در مراسم کاشت یک هزار اصله درخت در پارک جنگلی چیتگر که با حضور دادستان عمومی و انقلاب تهران و مدیرعامل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در فاز غربی پارک جنگلی چیتگر برگزار شد؛ گفت: ورود دادستان تهران به موضوع پارک چیتگر، باعث ایجاد وفاق و همدلی بیشتر تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های مربوطه شد و با حضور و تاکید وی در بحث جایگزینی درختان، استفاده از پساب و جابجایی درختان خشکیده شرایطی به وجود آمد تا مردم خوب شهر تهران دیگر از بابت این بوستان فرامنطقه‌ای شهر نگرانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین منابع آبی در پارک چیتگر پساب چهار تصفیه خانه منطقه خواهد بود، افزود: در فاز اول طرح آبیاری بوستان، حقابه‌ای به میزان ۳۰ لیتر در ثانیه در نظر گرفته شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به ۴۰۰ لیتر در ثانیه به عنوان منابع آبی مطمین تلقی می‌شود، خواهد رسید. همچنین ۸۱۲ درختی که در این بوستان خشک شده بود خارج و به جای آن‌ها یک هزار درخت کاشته می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی