تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
رکورد افتتاحیه جهانی برای انیمیشن‌ها شکست

درخشش انیمیشن Inside Out ۲ در گیشه

انیمیشن «Inside Out ۲» با فروش جهانی ۲۹۵ میلیون دلار (۲۳۲.۶ میلیون پوند) در آخر هفته گذشته، رکورد افتتاحیه جهانی را برای یک انیمیشن شکست.

کد خبر: ۱۶۷۲۴۲
۱۷:۴۹ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

درخشش Inside Out ۲ در گیشه

دیدارنیوز: شرکت دیزنی، کمپانی مادر پیکسار، اعلام کرد این انیمیشن بهترین آمار فروش افتتاحیه جهانی برای یک انیمیشن در تمام دوران را به دست آورده است.

فروش بلیت در آمریکای شمالی به حدود ۱۵۵ میلیون دلار رسید و «تلماسه: بخش ۲» را که تاکنون پرفروش‌ترین آخر هفته افتتاحیه امسال را داشت، کنار زد.

این موفقیت بزرگی برای سینما‌ها محسوب می‌شود که امسال شاهد فروش ضعیف برخی فیلم‌های جدید بوده‌اند.

فروش اولین آخر هفته «Inside Out ۲» بسیار قوی‌تر از فیلم اول بود که در آخر هفته افتتاحیه خود ۹۰ میلیون دلار فروش داشت و در نهایت به فروش جهانی ۸۵۸ میلیون دلار رسید.

این انیمیشن دومین افتتاحیه برتر کمپانی پیکسار در بازار آمریکای شمالی، درست بعد از «Incredibles ۲» محصول سال ۲۰۱۸ است.

موفقیت باورنکردنی آخر هفته افتتاحیه، پس از عملکرد ضعیف برخی از اکران‌های اخیر پیکسار، برای این استودیو تقویت‌کننده‌ای به حساب می‌آید.

«Inside Out ۲» اولین دنباله برای انیمیشن موفق برنده جایزه اسکار در سال ۲۰۱۵ است که بر روی احساسات دختری به نام رایلی تمرکز داشت.

در حالی که در انیمیشن اول روی احساساتی مانند شادی، ترس و عصبانیت تمرکز شده بود، قسمت جدید به مسائلی مانند حسادت و اضطراب می‌پردازد.

موفقیت افتتاحیه «Inside Out ۲» نقطه مثبتی در شروع نه چندان قدرتمند تابستان برای کمپانی‌های فیلمسازی است.

بخش بزرگی از فروش سالانه بلیت سینما معمولاً از اولین آخر هفته ماه مه تا ابتدای سپتامبر اتفاق می‌افتد.

با این حال، اعتصاب‌های بازیگران و فیلمنامه‌نویسان در سال گذشته باعث شد فیلم‌های کمتری برای اکران در سال جاری آماده شوند.

این صنعت همچنین مجبور به رقابت با سرویس‌های استریم برای محتوا و جذب مخاطب بوده است.

طبق گفته‌ی شرکت تحقیقات بازار رسانه‌ای کام اسکور، تعداد بلیت‌های فروخته‌شده سینما در آمریکای شمالی تاکنون در سال جاری، تقریباً نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۳، یک چهارم کاهش داشته است.

منبع: BBC/ خبرآنلاین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی