تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
رئیس‌جمهور آینده باید قدردان جایگاه عالمان باشد

وزیر علوم: مسوولان دانشگاه از هیچ کاندیدایی حمایت خاص نداشته باشند

محمد علی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیرماه گفت: مسوولان دانشگاه از هیچ کاندیدایی حمایت خاص نداشته باشند.

کد خبر: ۱۶۷۱۱۱
۱۱:۵۸ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

وزیر علوم: مسوولان دانشگاه از هیچ کاندیدایی حمایت خاص نداشته باشند

دیدارنیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه علم و دانش منشا قدرت، عزت، سلامت، امنیت و آرامش هر کشوری را رقم می‌زند، گفت: اگر کسی به دنبال اقتدار امنیت، قدرت، آسایش، سلامت و عزت است، باید قدر جایگاه عالمان و فرهیختگان کشور را بداند.

محمد علی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را پیش روی داریم، مردم و دانشگاهیان مشارکت حداکثری خواهند داشت و این یک تکلیف و وظیفه برعهده دانشگاهیان است. از دانشگاه‌ها انتظار داریم، فضای مناظره و معرفی برنامه‌های کاندیدا‌ها را در محیط دانشگاه فراهم کنند.

وی با بیان اینکه مسئولین دانشگاه از هیچ کاندیدایی حمایت خاص نداشته باشند، افزود: نباید با حمایت‌های سلیقه‌ای و خاص عدالت و قانون زیر پا گذاشته نشود. هر نامزدی را مردم انتخاب کنند مورد احترام است.

زلفی گل افزود: خوشبختانه مردم کشور ما دانا و آگاه هستند و می‌دانند براساس سلیقه فکری و اطلاعاتی که دارند چه کسی را به عنوان رئیس جمهور اصلح انتخاب کنند. فقط توصیه می‌کنم مردم یک پهلوان سیاسی را به جای قهرمان سیاسی انتخاب کنند. پهلوان سیاسی دارای شخصیتی با وجدان، معرفت و اخلاق محور است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: امروز علم و دانش منشا قدرت، عزت، سلامت و امنیت و آرامش هر کشوری را رقم می‌زند، اگر کسی به دنبال اقتدار امنیت، قدرت، آسایش، سلامت و عزت است، باید قدر جایگاه عالمان و فرهیختگان کشور را بداند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی