تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
انتخابات ریاست جمهوری و آغاز تبلیغات نامزد‌ها

اولین سفر استانی پزشکیان/ وعده قاضی‌زاده به رانندگان تاکسی‌/ واکنش جلیلی به احتمال کناره‌گیری +ویدیو

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شش نامزدی هستند که صلاحیت آن‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری تایید شد.

کد خبر: ۱۶۷۰۲۴
۰۹:۲۳ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳

انتخابات ۸ تیر؛ حمایت حزب اعتدال و توسعه از پزشکیان

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: روز یکشنبه بیستم خردادماه با اعلام شورای نگهبان، صلاحیت شش نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه سال جاری در ایران تایید شد و این موضوع واکنش‌های زیادی در کشور به همراه داشت.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شش نامزدی بودند که صلاحیت آنها برای انتخابات ریاست جمهوری تایید شد اما افراد نام‌آشنا و باسابقه‌ای چون علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری، محمود احمدی‌نژاد و .. مورد تایید قرار نگرفتند.

در ادامه با پوشش خبرها، حواشی و اتفاقات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری همراه باشید:

 

ساعت: ۰۹:۱۷/ حمایت جامعه اسلامی مهندسین از قالیباف

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین از حمایت تشکل متبوعش از محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به نقل از ایلنا، محمدرضا باهنر در نشست مشترک اعضای شورای مرکزی و دبیران شعب استانی این تشکل سیاسی اصولگرا با اشاره به موضوع عدم احراز صلاحیت‌ها، گفت: آنچه اکنون مهم است و همه باید برای دستیابی به آن تلاش کنیم، افزایش مشارکت مردم در این دوره انتخابات است که علاوه بر نمایش انسجام داخلی و تقویت سرمایه اجتماعی، می‌تواند پشتوانه خوبی برای رئیس‌جمهور منتخب باشد.

وی درباره مناظره‌های تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: کاندیدا‌های انتخابات نباید در مناظره‌ها، خدمات و دستاورد‌های نظام را زیر سئوال ببرند و «بگم بگم» و «لوله‌کردن» راه نیندازند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: اولین هدف ما در انتخابات تلاش برای افزایش مشارکت و دومین هدف پیروزی کاندیدای مورد حمایتمان است که محمدباقر قالیباف است. ما اعضای تشکل‌مان را به حمایت و تلاش برای رای‌آوری او دعوت می‌کنیم.

باهنر افزود: برای استفاده از ظرفیت قابل توجه تشکیلاتی جامعه اسلامی مهندسین در سراسر کشور، ستاد مرکزی انتخاباتی مستقلی برای حمایت از قالیباف و تلاش برای جلب مشارکت حداکثری ملت در انتخابات تشکیل داده‌ایم.

باهنر در ادامه گفت: ساختار ستاد و برنامه زمان‌بندی فعالیت‌ها نهایی شده است و همزمان با صدور بیانیه اعلام مواضع، رئیس ستاد و مسئولان کمیته‌ها مشخص و معرفی می‌شوند.

ساعت: ۰۹:۴۸/ حضور محسن هاشمی در ستاد مردمی مسعود پزشکیان

محسن هاشمی، رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ضمن حضور در ستاد مسعود پزشکیان و گفتگو با حامیان او با علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد پزشکیان دیدار و گفتگو کرد.

 

ساعت: ۱۰:۰۱/ حسام‌الدین آشنا فعالیت انتخاباتی را تکذیب کرد

آشنا، که در دولت دوازدهم سمت رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک را برعهده داشت، فعالیت در ستاد انتخاباتی کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم را تکذیب کرد.

انتخابات ۸ تیر؛ حمایت جامعه اسلامی مهندسین از قالیباف/ حضور هاشمی در ستاد پزشکیان +ویدیو

 

ساعت: ۱۱:۳۹/ جلسه هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه با ستاد مرکزی پزشکیان

به نقل از ایلنا، اعضای اصلی حزب اعتدال و توسعه شب گذشته با مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدار کردند.

جلسه هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه با ستاد مرکزی مسعود پزشکیان با حضور اعضای اصلی حزب اعتدال و توسعه برگزار شد.

انتخابات ۸ تیر؛ حمایت حزب اعتدال و توسعه از پزشکیان

در این دیدار که عصر روز چهارشنبه با حضور محمد باقر نوبخت، دبیر کل حزب اعتدال و توسعه و روسای ارکان برگزار شد، مقرر شد تا کلیه ظرفیت‌های بالقوه حزب در جهت پیروزی مسعود پزشکیان در کارزار انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۳ به کار گرفته شود.

ضمن قدردانی و استقبال مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ازظرفیت‌ها و امکانات به کارگرفته شده از سوی حزب اعتدال و توسعه، سید علی آقازاده به عنوان رییس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه و مسئول هماهنگی با ستاد مرکزی پزشکیان معرفی شد.

ساعت: ۱۲:۲۸/ رئیس ستاد انتخاباتی هر کاندیدا کیست؟

انتخابات ۸ تیر؛ حمایت حزب اعتدال و توسعه از پزشکیان/ باهنر از قالیباف حمایت کرد

 

ساعت: ۱۳:۰۹/ آذری‌جهرمی قائم مقام ستاد انتخاباتی پزشکیان شد

ایرنا، رسانه دولت نوشت: محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم، کار خود را به عنوان قائم مقام ستاد انتخاباتی پزشکیان آغاز کرد.

انتخابات ۸ تیر؛ حمایت حزب اعتدال و توسعه از پزشکیان/ باهنر از قالیباف حمایت کرد/ رئیس ستاد هر کاندیدا کیست؟

 

ساعت: ۱۳:۴۸/ حضور سیدمحمد خاتمی، اسحاق جهانگیری و مسعود پزشکیان در مراسم ختم دکتر میلی منفرد در مسجد نور

انتخابات ۸ تیر؛ آذری‌جهرمی قائم مقام ستاد پزشکیان شد/ باهنر از قالیباف حمایت کرد/ رئیس ستاد هر کاندیدا کیست؟

 

ساعت: ۱۵:۴۸/ زاکانی تا آخر در رقابت‌ها می‌ماند

سخنگوی ستاد انتخابات علیرضا زاکانی اعلام کرد: با احترام به سایر کاندیداها، زاکانی تا آخر در رقابت‌ها می‌ماند.

به نقل از ایسنا، مالک شریعتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آنچه زاکانی امروز در قم بیان کرده، مبنای کلی و دینی حضور در انتخابات است: اگر نامزدی، فرد دیگری را در معدل شاخص‌ها شایسته‌تر بداند، شرعا نباید بماند.

با احترام به سایرین، همانطور که قبلا هم بیان شده، چنین شرطی محقق نشده و لذا زاکانی در رقابت‌ها تا آخر می‌ماند.»

ساعت: ۱۸:۵۱/ اولین سفر استانی پزشکیان

مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر روز شنبه به منطقه جنوب غرب تهران سفر خواهد کرد.

به نقل از ایلنا، نخستین سفر انتخاباتی مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر روز شنبه به جنوب غرب استان تهران انجام خواهد شد.

پزشکیان در جریان این سفر میهمان مردم شهرستان‌های شهریار، شهرقدس، ملارد، اسلامشهر، رباط کریم، پرند و بهارستان خواهد بود.

در جریان این سفر مردم شهرستان‌های جنوب غرب تهران در استادیوم ورزشی قائم (عج) شهر نسیم شهر در شهرستان بهارستان با پزشکیان دیدار خواهند کرد.

ساعت: ۲۰:۴۱/ وعده قاضی‌زاده‌هاشمی به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی

قاضی‌زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری وعده داد که مشکل بیمه و سهمیه بنزین خانواده بزرگ فعالان سکو‌های برخط حمل و نقل را حل خواهم کرد.

متن پیام امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در شبکه ایکس به شرح زیر است:

«بار مهمی از حمل و نقل عمومی کشور، امروز بر دوش شما رانندگان عزیز تاکسی‌های اینترنتی است و مردم بدون زحمات شما به مقصد نمی‌رسند.

در ‎دولت خانواده مشکل بیمه و سهمیه بنزین خانواده بزرگ فعالان سکو‌های برخط حمل و نقل را حل خواهم کرد.»

ساعت: ۲۰:۴۸/ واکنش جلیلی به احتمال کناره‌گیری

سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این مسیر با شک وارد نشده‌ایم، این مسیر را با بصیرت انتخاب کردیم و با قوت ادامه می‌دهیم.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی