تیتر امروز

مناظره مریم اشرفی گودرزی، اصولگرا با میترا جلوداری، اصلاح‌طلب
برنامه انتخاباتی دیدارنیوز

مناظره مریم اشرفی گودرزی، اصولگرا با میترا جلوداری، اصلاح‌طلب

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، میزبان دو زن از دو جریان سیاسی بودیم، میترا جلوداری فعال اصلاح‌طلب و عضو مستعفی شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و مریم اشرفی گودرزی، عضو شورای مرکزی جبهه ایران...
رای دادن در انتخابات، حق شهروندی یا تکلیف شرعی؟
دیدارنیوز در برنامه "کنکاش" با حضور کارشناسان بررسی می‌کند

رای دادن در انتخابات، حق شهروندی یا تکلیف شرعی؟

حامد شجاعی در دومین برنامه کنکاش، میزبان مهدی عرب صادق، فعال سیاسی اصولگرا و مهدی معتمدی مهر، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران بود که این گفت‌وگوی جالب را به همراه ویدیوی کامل آن در دیدارنیوز...
قیمت ارز‌های مبادله‌ای

نرخ دلار افزایش یافت

در معاملات امروز (چهارشنبه) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به نرخ ۴۵ هزار و ۶۲۴ تومان رسید.

کد خبر: ۱۶۶۹۶۷
۱۰:۲۶ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

نرخ دلار افزایش یافت

دیدارنیوز: در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۵ هزار و ۶۲۴ تومان و حواله دلار نیز به ۴۲ هزار و ۵۹۹ تومان رسید.

در معاملات امروز (چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به نرخ ۴۵ هزار و ۶۲۴ تومان و حواله دلار نیز به نرخ ۴۲ هزار و ۵۹۹ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۸ هزار و ۹۶۷ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۵ هزار و ۷۲۰ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۴۲۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۵۹۹ تومان است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی