تیتر امروز

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی: تائید پزشکیان پاس گل شورای نگهبان بود/ ترامپ گفته با ایران به توافق می‌رسم/ دختر قالیباف به پدرش ضربه زد
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگوی ویژه با نماینده دوره نهم و دهم مجلس:

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی: تائید پزشکیان پاس گل شورای نگهبان بود/ ترامپ گفته با ایران به توافق می‌رسم/ دختر قالیباف به پدرش ضربه زد

در یکی دیگر از ویژه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، گفت و گوی مفصلی با غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده دوره نهم و دهم مجلس انجام دادیم که می‌بینید و می‌خوانید.
علیرضا خوشبخت: جبهه پایداری و شبکه ایران اینترنشنال بازندگان انتخابات بودند/جامعه روشنفکری اثرگذاری خود را در دور دوم نشان داد
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۳)

علیرضا خوشبخت: جبهه پایداری و شبکه ایران اینترنشنال بازندگان انتخابات بودند/جامعه روشنفکری اثرگذاری خود را در دور دوم نشان داد

دیدارنیوز در دومین دوره چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، گفت‌وگو‌های کوتاهی را در استودیو با مهمانان داشته که می‌بینید و می‌خوانید.
مهدی چمران، چند ماه پس از قطع درختان در نقاط مختلف مطرح کرد

زندان، برای قطع درختان

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران پس از فاجعه قطع و خشکاندن درختان در پایتخت و چند شهر دیگر اعلام کرد: افرادی که درختان را قطع می‌کنند منتظر جرائم نقدی و زندان باشند.

کد خبر: ۱۶۶۷۳۷
۱۲:۵۸ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

زندان، برای قطع درختان

دیدارنیوز: رئیس شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری و شورای انقلاب فرهنگی تأکید ویژه‌ای بر حفظ و حراست درختان دارد و علاوه بر پرداخت جرایم نقدی این افراد می‌توانند روانه زندان شوند.

مهدی چمران در آیین افتتاحیه و بهره برداری بوستان شهدای خدمت و ۲۱۰ پروژه شهرداری منطقه ۱۰ که با حضور قیومی فرماندار تهران، سیداحمد علوی عضو شورای شهر تهران، مجید باقری معاون شهردار تهران و مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ برگزار شد، با اشاره به افتتاح و بهره برداری بوستان شهدای خدمت گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران، افرادی که اقدام به قطع یا خشکاندن درختان می‌کنند باید جرایمی را پرداخت کنند و احداث بوستان‌های جدید از محل اخذ جرایم قطع و خشکاندن درختان است.

وی افزود: مدیریت شهری و شورای انقلاب فرهنگی تأکید ویژه‌ای بر حفظ و حراست درختان دارد و علاوه بر پرداخت جرایم نقدی این افراد می‌توانند روانه زندان شوند.

زندان، برای قطع درختان

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در شورای چهارم مصوبه‌ای را داشتیم که از محل اخذ جرایم درختان به واسطه قطع و یا خشکاندن درختان؛ باغ‌های خصوصی و یا املاک شخصی تملک و تبدیل به بوستان عمومی شوند و بوستان شهدای خدمت یکی از این نمونه‌ها محسوب می‌شود.

چمران افزود: امیدواریم با برنامه ریزی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران باغ‌های خصوصی یا املاک تملک و تبدیل به بوستان‌های عمومی شوند تا مردم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند و بتوانیم سرانه فضای سبز را در مناطق کم برخوردار به میزان مناسب افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: یکی از ابرپروژه‌های این دوره از مدیریت شهری ادامه و امتداد بزرگراه یادگار امام (ره) است که از سال ۸۲ ما به دنبال امتداد و ادامه این بزرگراه بودیم.

رئیس شورای شهر تهران بزرگراه یادگار امام را یکی از پروژه‌های کم نظیر معرفی کرد و افزود: ان‌شاءالله با تکمیل این پروژه علاوه بر شهروندان و ساکنان منطقه ۱۰، سایر شهروندان تهرانی نیز از این پروژه بهره خواهند برد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی