تیتر امروز

رحیم‌لو: ادامه نگاه حاکم در دولت فعلی یعنی ادامه اقتصاد و صنعت اسقاطی ایران
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۴)

رحیم‌لو: ادامه نگاه حاکم در دولت فعلی یعنی ادامه اقتصاد و صنعت اسقاطی ایران

یک کارشناس اقتصادی حامی مسعود پزشکیان در برنامه انتخاباتی دیدارنیوز گفت: اولین سود حمایت از پزشکیان متوقف کردن روند تخریبی فعلی است.
رضا اسلامی:مردم حق دارند، نظام سیاسی و شیوه قانونگذاری را تعیین کنند/منشاء هر مشروعیتی مردم هستند
گفت و گوی دیدار در برنامه حقوق اساسی زنده با عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی

رضا اسلامی:مردم حق دارند، نظام سیاسی و شیوه قانونگذاری را تعیین کنند/منشاء هر مشروعیتی مردم هستند

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های حقوق اساسی زنده میزبان رضا اسلامی، عضو هیات علمی و استاد دانشگاه شهید بهشتی بود، او معتقد است که منبع هر قدرتی و منشاء هر مشروعیتی در جامعه مردم هستند.
آیا صدای خاموش ۶۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری شنیده می‌شود؟/ با دوقطبی بوجود آمده مشارکت بیشتر می‌شود؟
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

آیا صدای خاموش ۶۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری شنیده می‌شود؟/ با دوقطبی بوجود آمده مشارکت بیشتر می‌شود؟

این هفتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس مطرح کرد

ما نباید ملت خود را از دست بدهیم

سلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه اولویت‌های مجلس دوازدهم باید در امتداد مجلس قبل باشد، گفت: ما نباید ملت خود را از دست بدهیم، توجه به مردم و معیشت جوانان بسیار مهم است؛ نرخ‌گذاری و عرضه ۱۱ قلم کالای اساسی شده حرکت بسیار خوبی است؛ اما همچنان مبلغ آن برای بسیاری از مردم بالا است.

کد خبر: ۱۶۶۷۱۶
۰۹:۴۰ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

اولویت‌های مجلس دوازدهم باید در امتداد مجلس قبل باشد

دیدارنیوز: منتخب مردم ارومیه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اولویت‌های مجلس دوازدهم باید در امتداد مجلس یازدهم باشد.

سید سلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رسانه خانه ملت با اشاره به اینکه اولویت‌های مجلس دوازدهم باید در امتداد مجلس یازدهم باشد؛ پیگیری اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان و طرح ساماندهی کارکنان دولت را از جمله این اولویت‌ها برشمرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مجلس جدید باید یک برنامه و فعالیت جدی درمورد بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی و خارج کردن پشت نوبتی‌ها انجام شود. همچنین جهش تولید مسکن و کاهش اجاره‌بها از دیگر موارد مهمی است که باید در مجلس دوازدهم و در امتداد مجلس یازدهم پیگیری شود.

ذاکر همچنین تصویب و نظارت بر اجرای طرح‌ها و لوایحی درخصوص اشتغال و ازدواج جوانان، تسهیل شرایط فرزندآوری و پرداخت تسهیلات، وام، زمین، خودرو به این خانواده‌ها را از اولویت‌های مجلس دوازدهم خواند و گفت: توجه به دانش‌بنیان‌ها، معادن و محیط زیست؛ از جمله تالاب‌ها و دریاچه‌ها و در درجه اول دریاچه ارومیه از دیگر موارد مهم مورد توجه این مجلس باید باشد.

وی توسعه استخراج، نفت و گاز و توجه به سایت‌های زباله در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها که سلامت مردم را در معرض خطر قرار داده و تبدیل آن‌ها به انرژی را از دیگر مسائل مهمی خواند که باید در مجلس دوازدهم دنبال شود و افزود: در بحث مهم کشاورزی هم باید بتوانیم قوانینی که درخصوص صادرات محصولات کشاورزی، الگوی کشت و ساماندهی چاه‌های مجاز و غیرمجاز و... نیاز دارد را در مجلس پیگیری و تصویب کنیم.

منتخب مردم ارومیه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه به نوآوری‌هایی که مقام معظم رهبری هم بر آن تأکید داشته و دارند و بتواند مشکلات مردم را برطرف کند؛ از جمله توجه به منابع کالا‌های اساسی برای سفره مردم و تامین دارو به عنوان یکی از اقلام مهم و مورد نیاز مردم باید از اولویت‌های مجلس دوازدهم باشد و بر آن نظارت جدی شود.

به گفته ذاکر تعیین مبلغ و هزینه کالا‌های اساسی به تناسب یارانه و تورم برای مجلس بسیار مهم است و باید روی آن تمرکز و کار بیشتری انجام شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ما نباید ملت خود را از دست بدهیم، تاکید کرد: توجه به مردم و معیشت جوانان بسیار مهم است؛ نرخ‌گذاری و عرضه ۱۱ قلم کالای اساسی شده حرکت بسیار خوبی است؛ اما همچنان مبلغ آن برای بسیاری از مردم بالا است. به نظر من باید در حد وسع دولت توجه ویژه‌ای به این موضوع شود تا رضایت مردم در این خصوص تأمین شود و بیش از این شرمنده مردم نشویم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی