تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
جمهوری‌خواهان مخالف را جذب کنید

اقدام کارزار بایدن علیه ترامپ

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، کارزار جو بایدن به دنبال جذب جمهوری‌خواهان مخالف دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات امسال است.

کد خبر: ۱۶۶۶۹۸
۰۹:۵۷ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۳

اقدام کارزار بایدن علیه ترامپ

دیدارنیوز: یک مقام ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهوری آمریکا پنجشنبه به «رویترز» گفت که کارزار جو بایدن به دنبال جذب جمهوری‌خواهان مخالف دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات امسال است.

به نقل از العربیه، این مقام گفت ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهوری دموکرات، یک مدیر نامزدی ملی جمهوری‌خواه را استخدام کرده است. وی آستین ودرفورد است، که رئیس دفتر آدام کینزینگر، نماینده جمهوری‌خواه پیشین کنگره و منتقد سرسخت ترامپ بود.

به گفته این مقام: «ودرفورد برای رهبری اقدامات اطلاع‌رسانی به رای‌دهندگان مستقل و جمهوری‌خواهان میانه‌رو که می‌دانند انتخاب دور دوم دونالد ترامپ چه خطری برای کشور دارد، استخدام شده است».

بر اساس نظرسنجی «رویترز/ایپسوس»، بایدن و ترامپ نسبت به سال ۲۰۲۰ برای رسیدن به کاخ سفید رقابت سخت‌تری دارند. این نظرسنجی نشان داد که حمایت از بایدن در میان رای‌دهندگان نسبت به سال ۲۰۲۰ ده درصد کاهش یافته است. اکثر نظرسنجی‌های ملی نشان‌دهنده رقابت مساوی بین دو طرف است.

به گفته رویترز، ترامپ اغلب اعضای حزب خود که از نامزدی وی حمایت نمی‌کنند را «گرکدن» نامیده است، که به انگلیسی مخفف عبارت «جمهوری‌خواه فقط در اسم» است. به نظر ترامپ، کرگدن‌ها جمهوری‌خواهانی هستند که با آرمان‌های وی برای آمریکا سر سازگاری ندارند.

کارزار‌های انتخاباتی بایدن و ترامپ برای جلب نظر حامیان نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی که در ماه مارس از رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان کنار کشید، تلاش کرده‌اند.

هیلی تاکنون حمایت خود از ترامپ برای نامزدی حزبش را دریغ کرده است، که به این معنی است که رای رای‌دهندگان به هیلی به طور خودکار به ترامپ منتقل نمی‌شوند، اما هیلی گفته شخصا به ترامپ رای می‌دهد.

مقام ستاد انتخاباتی بایدن گفت که کارزار بایدن با برخی رأی‌دهندگان به هیلی جلساتی برگزار کرده و یک «آگهی هفت رقمی» برای هدف قرار دادن چنین رأی‌دهندگانی خریداری کرده است.

با این حال، به گفته رویترز، پیشینه کمی وجود دارد که تعداد زیادی از جمهوری‌خواهان در جریان انتخابات ریاست جمهوری به یک دموکرات رای بدهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی