تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
پرسپولیس پرافتخارترین تیم تاریخ مسابقات است

مهم‌ترین اتفاق‌های هفته آخر لیگ؛ جامی که قرمز ماند

لیگ بیست و سوم فوتبال ایران در حالی با حواشی مختلف تمام شد که پرسپولیس، با ۶۸ امتیاز بهترین عملکردش را در تاریخ لیگ برتر به‌ثبت رساند. تاکنون تیمی بیشتر از این در ادوار مسابقات موفق به کسب امتیاز نشده است.

کد خبر: ۱۶۶۵۹۲
۱۳:۱۱ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

مهم‌ترین اتفاق‌های هفته آخر لیگ؛ جامی که سرخ ماند

دیدارنیوز: هفته سی‌ام لیگ بیست‌وسوم در حالی پایان یافت که پرسپولیس موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود شد.

با پایان هفته سی‌ام، سرانجام تکلیف بیست‌وسومین دوره لیگ برتر مشخص شد و پرسپولیس پرافتخارترین تیم تاریخ مسابقات بار دیگر به قهرمانی دست یافت و تیم‌های پیکان و صنعت‌نفت آبادان پس از ۸ فصل حضور در لیگ برتر به لیگ یک سقوط کردند.

این فصل از لیگ با میانگین ۲.۱۷ پرگل‌ترین دوره ۹ فصل اخیر لیگ است.

گل‌گهر سیرجان ۱-۲ ذوب‌آهن اصفهان؛ پایان فصل روی نوار ناکامی
گل‌گهر برای چهارمین بازی پیاپی متحمل شکست شد. ذوب‌آهن در ۴ بازی اخیر به ۳ پیروزی رسیده است. ذوب‌آهن بهترین عملکرد ۷ فصل اخیر خود را به‌ثبت رساند. گل‌گهر بالاترین درصد مالکیت توپ خود را در نیم‌فصل دوم به جای گذاشت.

نساجی مازندران ۰-۱ فولاد خوزستان؛ اوج‌گیری به موقع شاگردان ویسی
فولاد در شرایطی‌که در ۱۰ بازی پیاپی به پیروزی نرسیده بود، در ۳ بازی آخر ۷ امتیاز گرفت و در لیگ برتر ماندنی شد. فولاد در ۵ تقابل آخر با نساجی ۴ بار برنده شده است. تیم‌های تحت هدایت ساکت الهامی در ۵ تقابل گذشته با فولاد تنها در یک بازی موفق به گل زدن شده است. ساسان انصاری گل بقای فولاد را به‌ثمر رساند. این بازیکن به تنهایی روی نیمی از گل‌های فولاد در این فصل تاثیرگذار بود و با ۵ گل بهترین گلزن فولاد شد و با ۵ پاس گل بیشتر از هر بازیکن دیگری پاس گل داد.

صنعت‌نفت آبادان ۰-۳ تراکتور تبریز؛ رکورد کلین‌شیت برای قرمز‌های تبریز
در این بازی نتیجه بازی رفت تکرار شد. تراکتور در ۴ بازی گذشته برابر صنعت‌نفت به پیروزی رسیده و در ۳ تقابل قبلی در هر بازی ۳ گل زده است. تراکتور در ۵ هفته اخیر به ۴ پیروزی رسیده است. این تیم در کنار استقلال رکورددار بیشترین کلین‌شیت در این فصل است. سیامک نعمتی مرد اول این بازی بود و برای اولین‌بار پس از ۵ فصل در یک بازی ۲ گل زد.

ملوان بندرانزلی ۱-۱ آلومینیوم اراک؛ بهترین رتبه قوی سپید
ملوان در شرایطی‌که فصل را با ۸ بازی بدون برد به پایان رساند، با کسب رتبه ششم بهترین عنوان خود را در لیگ برتر کسب کرد. ملوان تاکنون در لیگ برتر مقابل آلومینیوم به پیروزی نرسیده است. ۳ تقابل آخر مهدی تارتار با مجتبی حسینی مساوی شده است.

استقلال خوزستان ۳-۱ هوادار تهران؛ شاگردان پورموسوی، غیرقابل مهار در هفته‌های پایانی
استقلال خوزستان در ۳ بازی اخیر در هر بازی ۳ گل زده است. هوادار متحمل چهارمین شکست پیاپی شد. این تیم در این ۴ بازی به طور متوسط در هر بازی ۳ گل خورده است. استقلال خوزستان آمار عجیبی از خود در این بازی به جای گذاشت و ۷.۵ برابر امیدگلش دروازه حریف را باز کرد.

پیکان تهران ۰-۲ استقلال تهران؛ آبی‌ها به ۶ رسیدند
استقلال برای ششمین‌بار در تاریخ لیگ برتر به عنوان نایب‌قهرمانی دست یافت و از این نظر رکورددار در تاریخ لیگ برتر است. استقلال در آخرین بازی فصل، تهاجمی‌ترین چهره‌اش را به نمایش گذاشت. استقلال در این مسابقه بالاترین امیدگل فصلش و بیشترین امیدگلی که تیمی در این دوره در یک بازی خارج از خانه داشت را به‌ثبت رساند. امیدگل در جریان بازی استقلال در این بازی ۷ برابر متوسط بازی‌های قبلی در این تیم بود. استقلال بیش از هر بازی دیگری در این فصل شوت زد و شوت در چارچوب داشت. استقلال با این نتیجه بهترین نایب‌قهرمان تاریخ شد.

پرسپولیس تهران ۱-۰ مس رفسنجان؛ شانزدهمین قهرمانی سرخ‌ها
پرسپولیس با ۶۸ امتیاز بهترین عملکردش را در تاریخ لیگ برتر به‌ثبت رساند. تاکنون تیمی بیشتر از این در ادوار مسابقات موفق به کسب امتیاز نشده است. پرسپولیس با کسب پنجمین پیروزی پیاپی به قهرمانی رسید که این بهترین فرم تیمی در این فصل است. گیورگی گولسیانی زننده گل قهرمانی پرسپولیس با ۱۶ گل، بهترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس شد.

سپاهان اصفهان ۴-۱ شمس‌آذر قزوین؛ رکورد بی‌نظیر برای رامین
سپاهان بهترین خط حمله لیگ، فصل را با ۴ گل و سومین برد پیاپی به پایان رساند. شمس‌آذر بیشتر از سپاهان شوت زد، ولی امیدگل سپاهان ۴ برابر حریف بود. شمس‌آذر در ۳ بازی قبلی متوسط ۳ گل خورده در هر بازی داشته است. رامین رضاییان تبدیل به اولین مدافع در تاریخ لیگ برتر شد که در یک بازی هت‌تریک می‌کند. این بازیکن ۳ گل زد و یک پاس گل داد و تنها بازیکن این فصل است که روی ۴ گل در یک بازی تاثیرگذار بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی