تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
قسمت سوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ از پاریس تا پشت بام مدرسه رفاه

در سومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، «علی شمس اردکانی» به ما گفت که بعد از ورود امام به تهران چه اتفاقاتی افتاد و نقش او در برخی از رویدادهای آن مقطع چه بود.

کد خبر: ۱۶۶۴۵۶
۱۱:۳۰ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳

علی شمس اردکانی؛ از پاریس تا پشت بام مدرسه رفاه

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: اولین قسمت از گفت‌وگوی دیدارنیوز با علی شمس اردکانی دیپلمات قدیمی و اقتصاددان در قالب مجموعه تاریخ شفاهی در تاریخ ۲۳ اردیبهشت و قسمت دوم آن در تاریخ سوم خرداد ۱۴۰۳ در سایت و دیگر حساب‌های دیدارنیوز در فضای مجازی منتشر شد. در قسمت سوم به رویدادهای ایران پس از ۱۲ فروردین ۱۳۵۷ یعنی از روزی که امام به ایران آمد، می‌پردازیم و مهمان برنامه مشاهدات و خاطرات خود از آن دوران را بیان می‌کند.

سومین قسمت گفت‌وگو با علی شمس اردکانی را اینجا و در یوتیوب و آپارات دیدار ببینید و بشنوید

 

 

همانگونه که در ویدیو مشاهده می‌کنید، مهمان ما در این قسمت از برنامه، از ورود امام به تهران در ۱۲ فروردین ۱۳۵۷ گفت و اینکه در آن اوضاع آشفته شرایط مدرسه رفاه و دیگر مراکز تجمع انقلابیون چگونه بود.

شمس اردکانی همزمانی که در سفارت ایران در کویت مشغول به کار شده بود، توسط آیت الله خمینی در مذاکرات ایران و آمریکا بعد از گرونگیری نیز مامور شده بود. در این سومین قسمت از برنامه تاریخ شفاهی، علی شمس اردکانی ملاقات‌های مختلف کاری، دیدارهای خود با امام و دیگر بزرگان انقلاب و همچنین مشاهدات خود از پشت بام مدرسه رفاه  را به ما و شما می گوید.


 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی