تیتر امروز

واکنش‌ها به ترور حسن نصرالله/ فرانسه خواستار توقف حملات اسرائیل به لبنان شد
حمله وحشیانه اسرائیل به بیروت

واکنش‌ها به ترور حسن نصرالله/ فرانسه خواستار توقف حملات اسرائیل به لبنان شد

رژیم اسرائیل در ادامه تجاوزات نظامی خود به غزه و بیروت، شب گذشته (جمعه) با بمب‌های سنگین چند ساختمان را در بیروت با خاک یکسان کرد. مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان این اتفاق را جنایتی آشکار...
 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است
در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است

در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.

شاهوردی: من با نگاه غیرجناحی و آتش به اختیار آمدم

امیر ایرج شاهوردی، رئیس پیشین اداره اطلاعات نیرو‌های مسلح پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من با نگاه غیرجناحی و آتش به اختیار آمدم، چون معتقدم کشور باید تک قطبی اداره شود.

کد خبر: ۱۶۶۴۴۰
۱۲:۴۹ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

شاهوردی:

دیدارنیوز: یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولتی فراجناحی و مستقل تشکیل می‌دهم و فرآیندی ایجاد می‌کنم که با تقسیم عادلانه ثروت و با ایجاد مدرسه حکمرانی همه بتوانند کار کنند و از هر استان یک نفر را به عنوان مسئول در کابینه قرار خواهم داد. من مانند همه ارتشیان فدای ملت هستم.

امیر ایرج شاهوردی، رئیس پیشین اداره اطلاعات نیرو‌های مسلح پس از ثبت نام در انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور گفت: فرامین رهبری نشان می‌دهد رئیس جمهور باید با نگاه تمدنی و فراجناحی باشد و من با نگاه غیرجناحی و آتش به اختیار آمدم، چون معتقدم کشور باید تک قطبی اداره شود، چون اگر دوقطبی شود مسیر حرکت بیضی می‌شود و مانع پیشرفت می‌شود. اما تک قطبی بودن باعث ایجاد شکل هندسی دایره می‌شود و مدیریت متمرکز می‌شود.

وی افزود: دولتی فراجناحی و مستقل تشکیل می‌دهم و فرآیندی ایجاد می‌کنم که با تقسیم عادلانه ثروت و با ایجاد مدرسه حکمرانی همه بتوانند کار کنند و از هر استان یک نفر را به عنوان مسئول در کابینه قرار خواهم داد. من مانند همه ارتشیان فدای ملت هستم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی