تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست

مالکی: مشکلات یک‌شبه حل نمی‌شود

فداحسین مالکی، داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گوید: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل‌حل است و بخواهد از روش‌های سنتی مشکلات را حل کند، اشتباه محض است.

کد خبر: ۱۶۶۴۰۶
۱۸:۵۳ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

مالکی: مشکلات یک‌شبه حل نمی‌شود

دیدارنیوز: داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل‌حل است و بخواهد از روش‌های سنتی مشکلات را حل کند، اشتباه محض است.

فداحسین مالکی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش، اظهار کرد: معتقدم دولت قانون و خدمت، باید بتواند سکاندار دستگاه اجرایی شود تا موضوعات و مشکلات کشور را رسیدگی کند.

وی ادامه داد: اولین توجه من به استان‌های مرزی و محروم کشور بوده که با تشکیل فراکسیون استان‌های مرزی، ظرفیت کشور را بررسی کردیم و دو قانون مصوب شد تا بتوانیم با تمام توان برای رفع مشکلات و معیشت مردم پیش برویم.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست و باید به موضوعات کشور‌های همسایه و منطقه توجه بیشتری داشته باشیم.

مالکی تاکید کرد: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل‌حل است و از روش‌های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است. اگر برنامه و استراتژی جدید نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد.

وی افزود: در حوزه اقتصاد کشور مشکل داریم و تمام توان شهید رئیسی بر این بود که گره‌ها باز شود و اقدامات خوبی هم انجام داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی