تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست

مالکی: مشکلات یک‌شبه حل نمی‌شود

فداحسین مالکی، داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گوید: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل‌حل است و بخواهد از روش‌های سنتی مشکلات را حل کند، اشتباه محض است.

کد خبر: ۱۶۶۴۰۶
۱۸:۵۳ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

مالکی: مشکلات یک‌شبه حل نمی‌شود

دیدارنیوز: داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل‌حل است و بخواهد از روش‌های سنتی مشکلات را حل کند، اشتباه محض است.

فداحسین مالکی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش، اظهار کرد: معتقدم دولت قانون و خدمت، باید بتواند سکاندار دستگاه اجرایی شود تا موضوعات و مشکلات کشور را رسیدگی کند.

وی ادامه داد: اولین توجه من به استان‌های مرزی و محروم کشور بوده که با تشکیل فراکسیون استان‌های مرزی، ظرفیت کشور را بررسی کردیم و دو قانون مصوب شد تا بتوانیم با تمام توان برای رفع مشکلات و معیشت مردم پیش برویم.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست و باید به موضوعات کشور‌های همسایه و منطقه توجه بیشتری داشته باشیم.

مالکی تاکید کرد: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل‌حل است و از روش‌های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است. اگر برنامه و استراتژی جدید نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد.

وی افزود: در حوزه اقتصاد کشور مشکل داریم و تمام توان شهید رئیسی بر این بود که گره‌ها باز شود و اقدامات خوبی هم انجام داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی