تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مسوول سازمان لیگ فوتبال ایران خبر داد

دو جام قهرمانی در ورزشگاه‌های آزادی و دستگردی/ اهدای جام بدون نورافشانی است

حجت اله بهمنی، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: برای برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جام به تیم قهرمان در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی آمادگی کامل داریم.

کد خبر: ۱۶۶۳۸۳
۱۲:۵۳ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

دو جام قهرمانی در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی

دیدارنیوز: مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: برای برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جام به تیم قهرمان در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی آمادگی کامل داریم.

حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: برای برگزاری مطلوب مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره لیگ برتر آمادگی کامل داریم و دو جام قهرمانی و دو سری مدال قهرمانی یکسان تهیه شده است همچنین دو سکوی یکسان قهرمانی در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی ساخته شده که روی یکی لوگوی باشگاه استقلال و روی سکوی دیگر لوگوی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. مسئولان ارشد فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال نیز در هیچ کدام از دو ورزشگاه حاضر نخواهند شد و بعد از تعیین تیم قهرمان برای برگزاری مراسم اهدای جام در ورزشگاه تیم قهرمان حضور خواهند شد.

وی افزود: دو تیم اجرایی کامل در دو ورزشگاه مستقر خواهند شد تا مراسم اختتامیه به بهترین شکل ممکن برگزار شود البته با توجه به نزدیکی به ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد مراسم اهدای جام بدون نورافشانی و با انجام کاغذپاشی به رنگ تیم قهرمان انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی