تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
محمدصالح جوکار توضیح داد

انتخابات ۸ تیرماه الکترونیکی برگزار می‌شود؟

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شورا و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیرماه به صورت الکترونیک برگزار می‌شود؟، گفت: امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی حداقل در دور اول وجود ندارد، چرا که شرایط آن مهیا نیست اگر انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم کشید آن زمان شورای نگهبان تصمیم‌گیری می‌کند.

کد خبر: ۱۶۶۰۱۹
۱۸:۰۰ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳

انتخابات

دیدارنیوز: رئیس کمیسیون شورا و امور داخلی مجلس شورای اسلامی درباره احتمال الکترونیکی شدن انتخابات ریاست جمهوری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

محمدصالح جوکار، اظهار کرد: در انتخابات مجلس دوازدهم در برخی از حوزه‌ها انتخابات به صورت الکترونیکی انجام شد، چون در قانون دولت ملزم شده بود که در یک هشتم حوزه‌های انتخابیه کل کشور انتخابات را الکترونیکی برگزار کند که علت آن حجم بالا و تعداد زیاد کاندیدا‌ها است.

رئیس کمیسیون شورا و امور داخلی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی حداقل در دور اول وجود ندارد، چرا که شرایط آن مهیا نیست اگر انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم کشید آن زمان شورای نگهبان تصمیم‌گیری می‌کند.

انتخابات

جوکار با یادآوری زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه اظهار کرد: طبق قانون شروع پروسه انتخابات باید از ۳۱ اردیبهشت‌ماه انجام می‌شد که به دلیل شهادت رئیس جمهور و برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری تا این زمان مقداری به عقب افتاد و در هر صورت از دهم تا چهاردهم خردادماه از کاندیدا‌ها ثبت نام می‌شود، روال برگزاری انتخابات هم به همان روش قبل همچون انتخابات ۱۴۰۰ است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی