تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
طوفان الاقصی زلزله‌ای بود که قلب رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

اسماعیل هنیه: شهید رئیسی به حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین تاکید کرد

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در مراسم تشییع رئیس جمهور و شهدای سانحه هوایی ورزقان گفت: در آخرین دیداری که با شهید رئیسی داشتم ایشان به مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین تاکید کرد.

کد خبر: ۱۶۵۸۷۰
۰۹:۰۷ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳

هنیه:

دیدارنیوز: رئیس دفتر سیاسی حماس در مراسم تشییع شهدای خدمت در دانشگاه تهران گفت: در آخرین دیداری که با شهید رئیسی داشتم ایشان به مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین تاکید کرد.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در مراسم تشییع رئیس جمهور و شهدای سانحه هوایی ورزقان در دانشگاه تهران طی سخنانی اظهار داشت:‌ ای برادارن عزیز، ضمن درود به شما اعلام می‌کنم به نام ملت پایدار فلسطین و گروه‌های مقاومت فلسطین از غزه آمده‌ایم تا به جمهوری اسلامی ایران تسلیت بگوییم.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان و در سفر به تهران دیداری با رئیس جمهور شهید داشتیم و ایشان به مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین تاکید کرد.

هنیه ادامه داد: در این دیدار ایشان تاکید کردند «قضیه فلسطین قضیه اول امت اسلامی است و امت اسلامی باید به مسئولیت خود عمل کند تا ملت فلسطین سرزمین خود را آزاد کند. مسئله فلسطین یک مسئله سیاسی نیست و این مسئله در عمق عقیده امت اسلامی است، زیرا در این سرزمین قبله اول مسلیمن قرار دارد.»

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: شهید رئیسی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کردند «مقاومت یک انتخاب استراتژیک است تا آزادی فلسطین را محقق کنیم. مقاومت در فلسطین سنگر اول جبهه مقاومت است. ما در جمهوری اسلامی ایران به حمایت خود از مقاومت ادامه می‌دهیم تا اهداف ملت فلسطین محقق شود.»

وی عنوان کرد: طوفان الاقصی نبردی که ملت فلسطین در حال انجام آن است و این نبرد زلزله‌ای بود که قلب رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و یک تحول جهانی ایجاد کرد. ملت فلسطین این نبرد را تا آزادی کامل فلسطین ادامه خواهند داد.

هنیه تاکید کرد: بار دیگر می‌گوییم مطمئن هستیم جمهوری اسلامی به حمایت از ملت فلسطین توسط رهبر انقلاب و مسئولانش ادامه خواهد داد تا در بالای مسجد الاقصی پرچم پیروزی را برافرازیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی