تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
محمدحسین آقاسی، وکیل توضیح داد

آخرین وضعیت پرونده «فائزه هاشمی»

محمدحسین آقاسی، وکیل فائزه هاشمی، درباره آخرین وضعیت موکل خود گفت: من طی ۳ روز گذشته به ملاقات ایشان رفتم و وضعیت موکلم مشابه افرادی است که مشغول تحمل محکومیت قطعی شده‌اند.

کد خبر: ۱۶۵۳۷۲
۰۹:۵۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

آخرین وضعیت پرونده «فائزه هاشمی»

دیدارنیوز: وکیل فائزه هاشمی درباره آخرین وضعیت پرونده موکل خود گفت: سه تا چهار پرونده بود که هاشمی محکومیت‌های متعددی داشت. از جمله تبلیغ علیه نظام و اهانت به مقدسات که ۳۷ ماه حبس داشت که مقدار زیادی از آن را تا به حال تحمل کرده و منتظریم که ببینیم در ادغام پرونده‌ها چه رایی صادر می‌شود.

محمدحسین آقاسی وکیل فائزه هاشمی، درباره آخرین وضعیت موکل خود گفت: پرونده فائزه هاشمی در حال ادغام محکومیت‌ها و صدور رأی جدید است. اطلاع دارید که وقتی کسی محکومیت‌های متعددی داشته باشد این محکومیت‌ها باید تجمیع شود و من از دادگاه تقاضا کردم که این محکومیت‌ها تجمیع شود.

وی افزود: فعلا پرونده در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر است و منتظریم چه رأیی صادر می‌شود و مجازات ایشان به چه صورتی خواهد شد. البته یکی از پرونده‌هایی که منتظر رأی هستیم به احتمال زیاد مشمول عفو رهبری شده که آن عفو به صورت عمومی بوده نه به صورت خاص. چون اتهامی که مبنی بر اجتماع و تبانی به ایشان وارد شد، در محدوده زمانی ایامی بود که رهبری نسبت به آن عفو عمومی دادند.

این وکیل دادگستری درباره اتهامات پرونده‌هایی که در آن‌ها قرار بر صدور رای است، گفت: سه تا چهار پرونده بود که هاشمی در آن‌ها محکومیت‌های متعددی داشت. از جمله تبلیغ علیه نظام و اهانت به مقدسات بود که ۳۷ ماه حبس داشت که مقدار زیادی از آن را تا به حال تحمل کرده و منتظر هستیم که ببینیم در ادغام پرونده‌ها چه اتفاقی می‌افتد.

آقاسی درباره آخرین وضعیت فائزه هاشمی در زندان گفت: من طی ۳ روز گذشته به ملاقات ایشان رفتم و وضعیت موکلم مشابه افرادی است که مشغول تحمل محکومیت قطعی شده‌اند. احتمال دارد که در اواخر هفته آینده دادگاه چه رایی صادر می‌کند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی