تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

قوه قضائیه: صادق زیباکلام زندانی شد

میزان، رسانه قوه قضائیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد: «در پی قطعی شدن برخی احکام پرونده‌های قضایی صادق زیباکلام، این فرد جهت اجرای احکام صادره وارد زندان شد.»

کد خبر: ۱۶۵۲۸۷
۱۱:۳۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

قوه قضائیه: صادق زیباکلام زندانی شد

دیدارنیوز: رسانه قوه قضائیه درباره این استاد علوم سیاسی اعلام کرد: در پی قطعی شدن برخی احکام پرونده‌های قضایی «صادق زیباکلام»، این فرد جهت اجرای احکام صادره وارد زندان شد.

میزان نوشت: «صادق زیباکلام، دارای پرونده‌های قضایی متعددی است که موجب محکومیت این فرد شده است؛ از جمله ۳ پرونده مربوط که احکام آن‌ها قطعی و لازم‌الاجرا شده است.

زیباکلام در سال‌های اخیر اقدام به طرح مطالب خلاف واقع در رسانه‌ها کرده و مطالب بدون ادعا و سند متعددی را در فضای مجازی منتشر کرده است که در پی آن چندین پرونده قضایی برای وی تشکیل شده است که برخی از آن‌ها امروز با قطعیت به مرحله اجرا رسیده است.

زیباکلام با رای صادره از سوی دادگاه بابت ارتکاب فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۱۸ ماه حبس و ۲ سال محرومیت فعالیت در احزاب، گروه‌های سیاسی و فضای مجازی محکوم شده بود که این حکم قطعی شده است.

پرونده دوم این فرد که حکم آن نیز قطعی شده است، مربوط به فعالیت تبلیغی علیه نظام در خصوص انتشار مطالب غیرمستند و غیرواقعی است. وی در این پرونده به یک سال حبس محکوم شده است.

یکی دیگر از پرونده‌های قضایی زیباکلام که حکم آن قطعی و لازم‌‎الاجرا است، نیز مربوط به نشر مطالب خلاف واقع است که وی در این پرونده به ۶ ماه حبس محکوم شد بود که پس از فرجام خواهی در دیوان عالی کشور، این حکم مورد ابرام قرار گرفته است.

هر ۳ محکومیت صادق زیباکلام قطعی و لازم‌الاجرا است که این احکام امروز اجرا شد و این فرد جهت اجرای احکام صادره وارد زندان شد.»

مطلب مرتبط:

زیباکلام: دهه هشتادی‌ها ما را لعنت می‌کنند/ چه کسی از شما خواسته اسرائیل را نابود کنید/ اهواز آب ندارد، می‌خواهند یمن را درست کنند

زیباکلام: «رئیسی» از خودشان است، شخص دیگری بود کبابش می‌کردند!

زیباکلام: مشکل مملکت فقر و فساد است، نه حجاب

زیباکلام: سال ۵۷ به‌دنبال چه بودیم و امروز به‌کجا رسیده‌ایم؟

زیباکلام: گفتم بمب‌گذاری نه کار جمهوری اسلامی است، نه آمریکا و اسرائیل

زیباکلام: مقصر رویگردانی مردم در چند سال اخیر کل حاکمیت است/ هیچ نظامی با سرکوب دوام نمی‌آورد/ به جای انقلاب می‌گویند فتنه ۵۷

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی