تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
تنیس مسترز رم

وداع تلخ نادال و برخورد قمقمه به سر جوکوویچ! +ویدیو

در شبی که نواک جوکوویچ، پرافتخارترین مرد جهان تنیس با پیروزی و برخورد یک قمقمه به سرش زمین را ترک کرد، رافائل نادال، ماتادور اسپانیایی امروز (شنبه) وداع تلخی با مسابقات داشت.

کد خبر: ۱۶۵۲۵۱
۱۸:۰۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

وداع تلخ نادال و برخورد قمقمه به سر جوکوویچ! +ویدیو

دیدارنیوز: در رقابت‌های مسترز هزار امتیازی رم در ایتالیا، نواک جوکوویچ مرد شماره یک دنیای تنیس شب عجیبی را سپری کرد و رافائل نادال اسطوره‌ای هم در روزهای پایانی دوران حرفه‌ای اش یک شکست دیگر را پذیرفت.

به نقل از تنیس‌فا، نواک جوکوویچ، قهرمان شش دوره رقابت‌ها در مصاف با کورنتین موته فرانسوی به رغم آنکه در شروع ۳ بر یک عقب افتاد خیلی زود به خودش آمد و با کسب ۱۱ گیم از ۱۲ گیم بعدی ۶-۳ و ۶-۱ پیروز شد تا راهی مرحله سوم شود.

مرد اول تنیس جهان بعد از پیروزی در دیدار شب گذشته (جمعه) خود در مسابقات مسترز رم در حالی که مشغول امضا دادن به هواداران بود از ناحیه سر مورد اصابت یک قمقمه آب قرار گرفت.

عمدی در کار نبود؛ بی احتیاطی یک هوادار باعث مصد‌میت جوکوویچ شد!

همانطور که در ویدیوی زیر مشخص است این حادثه عمدی نبود و یکی از هواداران جوکوویچ هنگامی که برای گرفتن امضا از او به پایین خم شده بود قمقمه‌اش از کوله پشتی‌اش بیرون می‌افتد و به سر او برخورد می‌کند.

خوشبختانه این حادثه به خیر گذشت و جوکوویچ بعد از مداوا به هتلش برگشته است.

 

وداع تلخ رافا نادال با رم

اما ساعتی پیش رافائل نادال با پذیرش شکست مقابل هوبرت هورکاچ از دور رقابت‌های مسترز رم کنار رفت و با این مسابقات خداحافظی کرد.

قهرمان ده دوره این رقابت‌ها بعد از آنکه در گیم اول پنج فرصت خود برای بریک هورکاچ را از دست داد دیگر در مقابل سرویس‌ها و ضربات پرقدرت بازیکن لهستانی کاری از پیش نبرد و ۶-۱ و ۶-۳ مغلوب شد تا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های او در خاک ثبت شود.

این آخرین مسابقه نادال در پایتخت ایتالیا بود و به این ترتیب این اسطوره دنیای تنیس با یکی دیگر از قلمروهایش وداع کرد.

حالا در فاصله دو هفته مانده به مسابقات رولان گاروس باید دید نادال چه تصمیمی خواهد گرفت. آیا او برای آخرین بار در گرند اسلم محبوبش شرکت خواهد کرد؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی