تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خبر داد

تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان

حسن‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد و از مردم خواست همچنان جانب احتیاط و ایمنی را نگه دارند.

کد خبر: ۱۶۴۰۱۲
۱۹:۳۶ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان

دیدارنیوز: مهرداد حسن‌زاده امروز (۲۸ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی در سراسر استان هرمزگان از غروب امروز تشدید می‌شود و تا فردا ادامه خواهد داشت.

وی با قدردانی از مردم استان، بر لزوم رعایت نکات ایمنی و احتیاطی تاکید کرد و گفت: با توجه به همکاری خوب مردم، آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات‌رسان شاهد مخاطره جدی براثر فعالیت این سامانه در سطح استان نبودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان بیان کرد: انسداد موقت مسیر‌های روستایی رفع شده است یا درحال بازگشایی است. همچنین آسیب ۱۴ پایه برق فشار ضعیف و ۱۰۰ پایه فشار متوسط رفع و تا ساعاتی دیگر برق ۳۰ روستا وارد مدار می‌شود.

حسن‌زاده از ترمیم فیبر نوری رودان خبر داد و گفت: آبگرفتگی شدیدی در معابر و مناظر گزارش نشده است و شاهد دفع مناسب روان‌آب‌ها به‌ویژه در جزیره کیش با بیشترین حجم بارندگی هستیم.

وی درباره اسکان اضطراری، اظهار کرد: سالن‌های ورزشی، مدارس و سالن‌های اداره‌ها به‌ویژه در جزایر آماده شده است و تاکنون بیش از ۴۰ مسافر در قشم اسکان یافته‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان ادامه داد: براثر این سامانه، احتمال آبگرفتگی معابر به‌صورت گسترده، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، اختلال جدی در سفر‌های بین شهری و شهری، اختلال در فعالیت‌های عمرانی و باغی و زراعی احتمال خسارت به برخی زیرساخت‌ها، احتمال تخریب تاسیسات و سازه‌های واقع‌شده در حریم و بستر رودخانه‌ها، تخریب سازه‌های موقت و سبک براثر طوفان لحظه‌ای و اختلال در سفر‌های هوایی و دریایی وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان در تمام مناطق استان در آمادگی کامل هستند و با سرعت نسبت به رفع آسیب‌ها اقدام می‌کنند. لازم است همچنان مردم استان از تردد غیرضروری در شهر و مسیر‌های برون‌شهری خودداری کنند و از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی