تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مسعود درستی می‌گوید امسال ۴۱۱ میلیون مسافر با مترو جابجا شده‌اند

رکورد سفر با مترو شکسته شد

مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به رکوردشکنی تعداد مسافران مترو در ۱۱ ماه امسال گفت: در یازده ماه سال جاری ۴۱۱ میلیون مسافر از مترو استفاده کرده‌اند که بیشتر از آمار کل سفر‌های انجام شده در سال ۱۴۰۱ است.

کد خبر: ۱۶۲۴۹۲
۱۸:۲۹ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

رکورد سفر با مترو شکسته شد

دیدارنیوز: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از رکوردشکنی تعداد مسافران مترو در ۱۱ ماه امسال در مقایسه با سال قبل خبر داد.

مسعود درستی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴۰۹ میلیون مسافر با متروی تهران جابجا شده بودند، گفت: بر اساس آمار، در یازده ماه سال جاری ۴۱۱ میلیون مسافر از مترو استفاده کرده‌اند که بیشتر از آمار کل سفر‌های انجام شده در سال ۱۴۰۱ است.

وی در ادامه با بیان اینکه متوسط جابه‌جایی مسافران در روز‌های کاری ۱۱ ماه گذشته در سال جاری، یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر بوده است، گفت: متوسط مسافر جابه‌جا شده مترو در روز‌های کاری اسفندماه از یک میلیون و ۶۴۳ هزار نفر عبور کرده است.

به نقل از شهر، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با تأکید بر اینکه هر سال در اسفندماه تعداد مسافران مترو افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: تمهیداتی در نظر گرفته شده تا در این روز‌ها متروی تهران همچون گذشته با حداکثر توان و ظرفیت به شهروندان خدمات‌رسانی کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی