تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

آتش‌سوزی در سیستم الکتریکی خط یک متروی تهران

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از آتش سوزی در سیستم الکتریکی و بی برقی خط یک مترو، حدفاصل ایستگاه‌های ۱۵خرداد تا شهید بخارایی خبر داد.

کد خبر: ۱۶۲۱۵۴
۲۲:۲۳ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

آتش‌سوزی در خط یک متروی پایتخت مهار شد

دیدارنیوز: هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با تأکید بر اینکه سرویس‌دهی در بخش شمالی خط از ایستگاه تجریش تا ۱۵خرداد و بالعکس، بدون محدودیت انجام می‌شود، اظهار کرد: سرویس‌دهی در بخش جنوبی نیز حد فاصل ایستگاه‌های علی‌آباد تا کهریزک در حال انجام است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از آتش سوزی در سیستم الکتریکی و بی برقی خط یک مترو، حدفاصل ایستگاه‌های ۱۵خرداد تا شهید بخارایی خبر داد.

هادی زند ضمن قدردانی از صبر و سعه صدر مسافران گفت: به علت بروز حریق در سیستم الکترونیکی RS در ایستگاه شوش، برق خط یک حدفاصل ایستگاه‌های ۱۵خرداد تا شهید بخارایی قطع و حرکت قطار‌ها متوقف شده است.

وی با تأکید بر اینکه سرویس دهی در بخش شمالی خط از ایستگاه تجریش تا ۱۵خرداد و بالعکس، بدون محدودیت انجام می‌شود افزود: سرویس دهی در بخش جنوبی نیز حد فاصل ایستگاه‌های علی آباد تا کهریزک در حال انجام است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی