تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
منوچهر متکی، کاندیدای انتخابات مجلس بیان کرد

مردم نتیجه انتخابات را معلوم می‌کنند

منوچهر متکی، کاندیدای انتخابات مجلس با بیان اینکه مردم نتیجه انتخابات را معلوم می‌کنند، گفت: در هیأت عالی شورای وحدت مطرح شد که نامزد‌های شورای وحدت می‌توانند در فهرست‌های دیگر هم باشند و ممانعتی از این حیث برای ما وجود ندارد.

کد خبر: ۱۶۱۹۳۵
۱۱:۴۲ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

مردم نتیجه انتخابات را معلوم می‌کنند

دیدارنیوز: کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ انتخاباتی را تحریم و آن را منوط و مشروط به هیچ نتیجه‌ای نمی‌کنیم؛ مردم نتیجه انتخابات را معلوم می‌کنند.

منوچهر متکی در نشست خبری که با حضور کاندیدا‌های شورای وحدت در تهران برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات یکی از سرفصل‌هایی است که شورای وحدت معتقد است باید در آن حضور جدی و کارسازی داشته باشد، اظهار کرد: معتقدیم اگر جمهوری اسلامی ظرفیتی برای ما برای فعالیت‌های حزبی سیاسی و تشکیلاتی به وجود آورد در جایگاه‌هایی که اصل نظام مطرح است، ما باید از جایگاه ایجاد شده برای خودمان برای نظام میدان‌داری کنیم و در صحنه حاضر باشیم.

وی افزود: به همین دلیل ما بر استمرار استفاده از حق ملت برای شرکت در تعیین سرنوشت خود به عنوان میراث امام راحل همواره دفاع می‌کنیم و هیچ انتخاباتی را تحریم و آن را منوط و مشروط به هیچ نتیجه‌ای نمی‌کنیم؛ مردم نتیجه انتخابات را معلوم می‌کنند.

متکی در پاسخ به پرسشی درباره حضور نامش در چهار لیست انتخاباتی دیگر، گفت: در هیأت عالی شورای وحدت مطرح شد که نامزد‌های شورای وحدت می‌توانند در فهرست‌های دیگر هم باشند و ممانعتی از این حیث برای ما وجود ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی