تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

نتانیاهو برای علنی کردن روابط تل‌آویو-ریاض پیش از انتخابات تلاش می‌کند

رسانه‌های عبری زبان از تلاش‌های اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای هماهنگ کردن روابط این رژیم با عربستان و علنی و رسمی کردن این روابط خبر دادند.

کد خبر: ۱۶۱۳۷
۱۱:۵۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سایت شبکه خبری المیادین به نقل از شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در تلاش برای هماهنگ کردن روابط اسرائیل و عربستان است.

این شبکه تلویزیونی عبری زبان اعلام کرد، هدف نتانیاهو از این کار آن است که روابط دو طرف را پیش از آغاز انتخابات علنی و رسمی کند.

شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد، کسی که در این زمینه به نتانیاهو کمک می‌کند، یوسی کوهن، رئیس موساد است، همچنین آمریکایی‌ها در این کار مشارکت دارند.

طبق گزارش این شبکه تلویزیونی، دفتر نتانیاهو از هر گونه واکنش نسبت به این خبر خودداری کرده است.

در ادامه این گزارش اعلام شد، نتانیاهو به تازگی از محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان با وجود پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد عربستانی در استانبول حمایت کرده است، همانگونه که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت، ائتلاف با عربستان را در راستای منافع اسرائیل حفظ خواهد کرد.

این شبکه عبری‌زبان به نقل از یک مسؤول سیاسی عالی رتبه اعلام کرد، اسرائیل در حال رایزنی‌های گسترده‌ای با کشورهای بسیاری در جهان عرب در مورد منافع مشترک‌شان علیه ایران است و سفر اخیر نتانیاهو به کشور عمان، ازسرگیری روابط با چاد و صحبت‌های نتانیاهو درباره سفر به یک کشور عربی دیگر در آینده‌ای نزدیک نیز دال بر همین مساله هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی