تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
بعد از پله، ماریو زاگالو پرافتخار هم رفتنی شد

«گرگ پیر» برزیل درگذشت

ماریو زاگالو، اسطوره فوتبال برزیل و سرمربی سابق تیم ملی این کشور که به «گرگ پیر» معروف بود، امروز (شنبه) در سن ۹۲ سالگی درگذشت.

کد خبر: ۱۶۰۷۷۲
۱۳:۳۱ - ۱۶ دی ۱۴۰۲

اسطوره فوتبال برزیل درگذشت

دیدارنیوز: اسطوره فوتبال برزیل و سرمربی سابق تیم ملی این کشور درگذشت.

ماریو زاگالو که به‌عنوان بازیکن در جام‌های جهانی ۱۹۵۸ و ۱۹۶۲ با تیم ملی فوتبال برزیل به قهرمانی رسید و به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل هم موفق شد این تیم را در جام جهانی ۱۹۷۰، در کوپا آمه‌ریکا ۱۹۹۷ و در جام کنفدراسیون‌ها ۱۹۹۷ به قهرمانی برساند، امروز در سن ۹۲ سالگی درگذشت.

او در جام جهانی ۱۹۷۰ در حالی برزیل را به قهرمانی رساند که در تیمش بازیکنانی همچون پله، جرزینیو، ریولینو و توستائو داشت، تیمی که بسیاری از آن به‌عنوان بهترین تیم تاریخ برزیل یاد می‌کنند. او اولین فرد در تاریخ فوتبال بود که قهرمانی در جام جهانی را به‌عنوان بازیکن و مربی تجربه کرد.

ماریو ژرژ لوبو زاگالو ملقب به «گرگ پیر» هدایت تیم‌های ملی کویت، عربستان و امارات را نیز برعهده داشته و در کنارش سرمربی تیم‌های باشگاهی همچون فلومیننزه، بوتافوگو و الهلال هم بوده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی