تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار

پس از ناکامی‌های اخیر پرسپولیس در لیگ برتر و آسیا، تیم یحیی امروز (شنبه) میزبان هوادار تهران است و باید دید سرخ‌ها نتایج ضعیف اخیر را به فرموشی خواهند سپرد یا خیر.

کد خبر: ۱۵۹۵۴۵
۱۳:۱۸ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار

دیدارنیوز: به نظر می‌رسد که در غیاب شهاب زاهدیِ محروم، ترکیب پرسپولیس دستخوش تغییر و تحولاتی خواهد شد.

پرسپولیسی‌ها روز‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذارند و در طول سالیان اخیر هیچ‌گاه چنین شرایطی در اردوی سرخ‌پوشان به‌وجود نیامده بود که آن‌ها ۶ بازی پیاپی را بدون برد پشت سر بگذارند. بعد از ۳ تساوی و یک شکست در لیگ برتر و یک تساوی و یک شکست در لیگ قهرمانان آسیا که منجر به حذف شاگردان یحیی گل‌محمدی از این رقابت‌ها شد، حالا در جدال امروز (شنبه) برابر هوادار تهران، سرخ‌ها امیدوار به طلسم‌شکنی هستند.

یحیی گل‌محمدی برای چینش ترکیب اولیه تیمش با چالش‌هایی مواجه است. مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی که تا پایان فصل در دسترس او نخواهند بود، وحید امیری هم فعلاً دور از شرایط ایده‌آل برای حضور در ترکیب پرسپولیس است و باید به فهرست غایبان پرسپولیس نام امید عالیشاه و شهاب زاهدی را هم اضافه کرد. گفته می‌شود که عالیشاه به دلیل مصدومیت قادر به حضور در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان نیست و زاهدی هم به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را در جدال امروز همراهی کند تا گل‌محمدی چالش بزرگی برای چینش ترکیب تیمش داشته باشد.

گولسیانی به دنبال جبران‌مافات

سرمربی پرسپولیس به نظر می‌آید که با وجود مشکلات خط دفاعی تیمش در دیدار قبلی برابر الدحیل قطر، دست به ساختار دفاعی تیمش نخواهد زد؛ به‌طوری‌که احتمالا علیرضا بیرانوند در قامت دروازه‌بان شماره یک به کارش در ترکیب اصلی پرسپولیس ادامه می‌دهد، گیورگی گولسیانی بعد از آن نمایش پراشتباه خود در دوئل الدحیل، در قلب خط دفاعی پرسپولیس زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان خواهد بود و دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی هم دفاع راست‌وچپ سرخ‌پوشان خواهند بود.

سروش، قربانیِ تهاجمی‌شدن پرسپولیس؟

گل‌محمدی در دیدار قبلی برابر الدحیل تصمیم گرفت تا تیمش را با یک مهاجم به میدان بفرستد، اما احتمالاً امروز سرخ‌پوشان با آرایش ۲-۲-۴ کار خود را دنبال می‌کنند و در این راستا، سرمربی پرسپولیس باید یک بازیکن را از خط هافبک تیمش کم کند. میلاد سرلک، مسعود ریگی و سروش رفیعی مثلث خط هافبک سرخ‌پوشان در بازی قبلی بودند که از میان آن‌ها احتمالاً رفیعی با وجود ثبت پاس گل در دیدار با حریف قطری نیمکت‌نشین خواهد شد. سعید صادقی و مهدی ترابی هم گزینه‌های حضور در پست وینگر راست‌وچپ هستند.

آخرین فرصت مهاجم سوئدی برای جبران‌مافات

محمد عمری بعد از نمایش خوبی که برابر الدحیل در نقش یار تعویضی داشت، احتمالاً در قامت مهاجم سایه امروز در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت و برای انتخاب زوج او، یحیی گل‌محمدی دستِ بازی ندارد؛ چرا که امید عالیشاه و وحید امیری مصدوم هستند و شهاب زاهدی هم به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را در جدال با هوادار همراهی کند. با این اوصاف به نظر می‌رسد که سرمربی پرسپولیس به سراغ نبیل باهویی خواهد رفت و این مهاجم سوئدی مجدداً فرصت حضور در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان را به‌دست می‌آورد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار تهران: علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و نبیل باهویی.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی