تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
جوکار با وجود اظهارات اخیر وزیر آموزش و پرورش خبر داد

مشکل کمبود معلم باقی است!

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در تذکری شفاهی اعلام کرد که مشکل کمبود معلم باقی است و هنوز معلم‌های خرید خدمت تعیین تکلیف نشده‌اند.

کد خبر: ۱۵۸۷۸۲
۱۷:۰۶ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها از عدم حل مشکل کمبود معلم در کلاس‌های درس انتقاد کرد و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد که کمیسیون ورود به موقع به این موضوع داشته و تکالیفی را برای دولت معین کرده است.

محمدصالح جوکار در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) مجلس، بیان کرد: برای پیگیری بحث کمبود معلم در کلاس‌های درس وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان اداری و استخدامی به مجلس آمدند و قرار بود کمیسیون آموزش این موضوع را دنبال کند، اما هنوز مشکل کمبود معلم در کلاس‌های درس حل نشده است. هنوز معلم‌های خرید خدمت تعیین تکلیف نشده اند.

محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این تذکر، بیان کرد: در مجلس به دستور رئیس مجلس جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل شد. کمیسیون آموزش نیز گزارشی در خصوص کمبود نیروی انسانی در شروع سال تحصیلی تهیه کرد و به صحن ارائه کرده است. چندین تصمیم گرفته شد و دولت متعهد شد که آن را اجرایی کند.

وی در ادامه اظهار کرد: اول اینکه ردیف‌های وزارت آموزش و پروش به اندازه و به موقع در طول سال تخصیص پیدا کند تا در شروع سال تحصیلی با مشکل مواجه نشویم. از سوی دیگر مقرر شد سازمان برنامه و بودجه مشکل پرداختی حق التدریسی و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان را پیگیری کند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تصریح کرد: توجه به نیرو‌های خرید خدمات که اکنون بدون حقوق و بیمه کار می‌کنند و تبدیل وضعیت معلمان مهرآفرین از دیگر مواردی بود که دولت برای حل مشکل کمبود معلم تعهد داد که پیگیری کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی