تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
تنگنای بیست و چهارم و نگرانی‌های جوانان انقلابی در سال‌های دور (بخش نخست)

محمد نعیمی‌پور: ما فقط دانشجو بودیم/ امام بی‌خبر بود اما مخالف نبود

در آستانه سالروز تسخیر سفارت آمریکا در سال ۱۳۵۸، حامد شجاعی در یک ویژه برنامه با محمد نعیمی‌پور از دانشجویان پیرو خط امام و اعضای اصلی این ماجرا گفتگو کرده است.

کد خبر: ۱۵۷۹۶۶
۱۸:۰۰ - ۱۱ آبان ۱۴۰۲

محمد نعیمی‌پور تنگنا

 

دیدارنیوز ـ حامد شجاعی: چنانکه به مخاطبان محترم تنگنا وعده داده بودم، همزمان با ضبط و پخش فصل جدید این برنامه، که به گفت‌و‌گو با نسل فاقد نقش در انجام انقلاب اسلامی سال ۵۷ و مدیریت نظام برآمده از آن در دو دهه اول استقرار جمهوری اسلامی اختصاص دارد، سعی خواهم کرد در قالب ویژه‌برنامه‌هایی، گفت‌وگو با چهره‌های سیاسی فعال و اثرگذار نسل انقلابیون را ادامه دهم.

در همین راستا گفت‌و‌گویی با محمد نعیمی‌پور، از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام و چهره شناخته‌شده احزاب اصلاح‌طلب مشارکت و اتحاد ملت ایران اسلامی انجام شد که بخش اول آن عمدتا متمرکز بر مسئله حمله به سفارت آمریکا در سیزده آبان سال پنجاه و هشت و گروگان‌گیری ۴۴۴ روزه اعضا و کارکنان این سفارتخانه بود. نعیمی‌پور در این گفت‌و‌گو که به اذعان خودش انتظار نداشت بدین‌گونه انجام شود توضیحات و توجیهات مرتبط با این اقدام تا آن زمان بی‌سابقه جوانان ایرانی را بیان کرد و در عین حال در مقام یکی از تسخیرکنندگان به سفارت آمریکا تصریح کرد که اقدامات مشابه بعدی در رابطه با سفارتخانه‌های بریتانیا و عربستان سعودی را تایید نمی‌کند.

ویدیو این گفت‌و‌گو را در اینجا و کانال آپارات و یوتیوب دیدار ببینید

در قسمت نخست از تنگنای بیست و چهارم روایت محمد نعیمی‌پور از اقدام جوانان انقلابی نگران در نخستین ماه‌های استقرار نظام جمهوری اسلامی را خواهیم شنید. به امید آنکه روزی یا نگرانی‌های جوانان انقلابی در هر عصر و دوره خاتمه یابد و یا هزینه اقدامات جوانان انقلابی دلواپس اعصار گوناگون برای رفع نگرانی‌هایشان از جیب ملت ایران پرداخت نشود.

عکس‌ها: آرش راهبر

محمد نعیمی‌پور تنگنا

 

محمد نعیمی‌پور تنگنا

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی