تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

هشدار حماس به اسرائیل درباره حمله به غزه

در آستانه حمله زمینی اسرائیل به غزه، گروه حماس تهدید کرد که در صورت این اقدام، ارتش اسرائیل، مجبور به پرداخت بهای سنگینی خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۷۵۲۷
۱۷:۲۹ - ۰۱ آبان ۱۴۰۲

هشدار حماس به اسرائیل

دیدارنیوز: به موازات تأکید ارتش اسرائیل بر آمادگی خود برای عملیات زمینی در غزه، جنبش حماس تهدید کرد که در این صورت، ارتش اسرائیل، مجبور به پرداخت بهای سنگینی خواهد شد.

سخنگوی حماس در نوار غزه، دوشنبه یکم آبان اعلام کرد که اگر اسرائیل اقدام به حمله زمینی به غزه کند، این کار فرصتی را برای خسارت به نیروهایش شامل کشته‌شدن و اسارت فراهم خواهد کرد.

توان مدیریت نبرد را داریم

به نقل از العربیه، عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس، در بیانیه‌های منتشرشده در وب‌سایت رسمی این گروه، با اشاره به این که گروه‌های فلسطینی، «منسجم، قوی و قادر به مدیریت نبرد هستند»، خاطرنشان کرد که بمباران غیرنظامیان، نمی‌تواند چهره طرف پیروز در جنگ را به اسرائیل بدهد.

او تاکید کرد که «مردم فلسطین بر کشتار و ویرانی پیروز خواهند شد تا توطئه کوچ اجباری و از میان‌بردن آرمان خود را شکست دهند.»

القانوع همچنین برپایی تظاهرات در شهر‌ها و پایتخت‌های مختلف را مصداق حمایت برای تقویت پایداری فلسطینیان دانست و خواستار تداوم و گسترش آن شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی