تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
آمار عجیب از آبی‌پوشان در تاریخ لیگ برتر

به استقلال زود گل نزنید!

کامبک بزرگ استقلال برابر هوادار تهران، سوژه‌ای جالب برای برخی رسانه‌ها شده است؛ آبی‌ها در لیگ وقتی با دو گل از حریف خود عقب افتاده‌اند بازنده نبوده‌اند، به عبارت دیگر به استقلال زود گل نزنید!

کد خبر: ۱۵۷۳۹۳
۱۱:۰۵ - ۲۹ مهر ۱۴۰۲

به استقلال زود گل نزنید!

دیدارنیوز: در ادوار لیگ برتر هر بار استقلال در دقایق ابتدایی با ۲ گل از حریف عقب افتاده بازنده از زمین خارج نشده است.

دیدار استقلال با هوادار به عجیب‌ترین نحو ممکن آغاز شد و تیم مهمان تا دقیقه ۱۷ با ۲ گل از استقلال پیش افتاد. با توجه به اهمیت گل اول در لیگ برتر به نظر می‌رسید که استقلال پس از دریافت ۲ گل کار سختی برای جبران نتیجه بازی داشته باشد، ولی استقلال که با اختلاف رکورددار بیشترین کامبک‌زدن در تاریخ لیگ برتر است، مثل ۲ تجربه قبلی خود در ورزشگاه آزادی هر بار در دقایق ابتدایی ۲ گل از حریف عقب افتاده بازنده نشد.

کامبک به یادماندنی مقابل فجرسپاسی

استقلال ۲۰ فصل پیش هم دقیقاً دیدار مشابه این فصل تجربه کرد. این تیم در لیگ سوم در اولین فصل مربیگری قلعه‌نویی در استقلال، در هفته ۲۲ برابر فجرسپاسی قرار گرفت. فجر تا دقیقه ۱۶ با گل‌های علی علیزاده و سیاوش اکبرپور از استقلال پیش افتاد، اما در ادامه این استقلال بود که با گل‌های فراز فاطمی، یدالله اکبری و داود سیدعباسی تیمِ پیروز میدان شد.

تساوی برابر دایی

استقلال یک‌بار دیگر در لیگ یازدهم چنین اتفاقی را برابر راه‌آهن با هدایت علی دایی تجربه کرد. آبی‌پوشان در همان دقایق ابتدایی ۲ بار دروازه‌شان توسط حسین کاظمی و بهادر عبدی باز شد، ولی جی‌لوید ساموئل و پژمان منتظری ۲ گل خورده استقلال را جبران کردند تا باز هم استقلال بازنده این مسابقه نباشد.

مطلب مرتبط:

استقلال ۳ - هوادار ۲؛ بی‌نظیر مثل «محمدی»!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی