تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

علیرضابیگی: فتح و ظفر برای آزادسازی «قدس» نزدیک است

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس معتقد است که فتح و ظفر برای آزادسازی «قدس» نزدیک است و امروز جهان باید بیدار شود و برای استیفای حقوق ملت فلسطین قیام کند.

کد خبر: ۱۵۷۳۶۰
۱۳:۰۵ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲

علیرضابیگی: فتح و ظفر برای آزادسازی «قدس» نزدیک است

دیدارنیوز: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، با بیان اینکه اسرائیل نماد ظلم و کفر است تاکید کرد: این نوید را باید به ملت‌ها داد که فتح و ظفر برای آزادسازی قدس نزدیک است.

احمد علیرضابیگی در گفتگو با خانه ملت، ضمن محکومیت جنایت وحشیانه اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه، گفت: این قساوت قلبی که از رژیم اشغالگر قدس مشاهده می‌شود ناشی از وحشتی است که سراسر وجود غرب و دنیای استکبار را فراگرفته است به طوری که دست و پای خود را گم کرده‌اند و نشان می‌دهد اقدام حماس ضربه کاری و اساسی بوده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروز بجای دوقطبی غرب و روس که خود را در اوکراین نشان می‌دهد، آنچه باید به آن به طور واضح پرداخته شود؛ موضوع رویارویی جهان اسلام با تمام ظلم و کفری است که اسرائیل نماد آن است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون تمام سردمداران فساد و ظلم در رژیم اشغالگر قدس جمع شده‌اند تا به آن‌ها دلداری دهند و قطعا با وحدت ملت‌های مسلمان شاهد تار و مار شدن هیمنه ظلم و استکبار جهانی خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: این نوید را باید به ملت‌ها داد که فتح و ظفر برای آزادسازی قدس نزدیک است، آنچه امروز حماس از خود نشان داد یک حماسه و قابلیت با ارزش مبتنی بر ابتکار و شهادت‌طلبی برای دفاع از حقوق حقه خود بود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امروز جهان باید بیدار شود و برای استیفای حقوق ملت فلسطین قیام کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی