تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
پیام تسلیت رئیس جمهور سابق ایران پس از فاجعه قتل داریوش مهرجویی و همسرش

حسن روحانی: مهرجویی نامی ماندگار در تاریخ سینمای ایران است

حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین ایران پس از قتل وحشتناک داریوش مهرجویی و همسرش پیام تسلیتی منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: مهرجویی نامی ماندگار در تاریخ سینمای ایران، از بانیان موج نوی سینما و خالق فیلم‌های برجسته‌ای است که در آن تفکر فلسفی، ارزش‌های انسانی و دغدغه‌های اجتماعی را با هنر سینما پیوند داده است.

کد خبر: ۱۵۷۱۶۱
۱۸:۵۳ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲

حسن روحانی: مهرجویی نامی ماندگار در تاریخ سینمای ایران است

دیدارنیوز: رئیس جمهور پیشین کشورمان قتل فجیع داریوش مهرجویی و همسرش را تسلیت گفت.

در بخشی از پیام تسلیت حسن روحانی آمده است: «خبر ناگوار قتل آقای داریوش مهرجویی، کارگردان برجسته سینمای ایران و همسر محترمشان خانم وحیده محمدی‌فر، موجب بهت و تاسف فراوان شد. مهرجویی نامی ماندگار در تاریخ سینمای ایران، از بانیان موج نوی سینما و خالق فیلم‌های برجسته‌ای است که در آن تفکر فلسفی، ارزش‌های انسانی و دغدغه‌های اجتماعی را با هنر سینما پیوند داده است. مهرجویی با فیلم‌های خود خاطرات چندین نسل مردم ایران را شکل داده و آنان را با مفاهیم عمیق و ناب انسانی و اخلاقی آشنا کرده است. اینجانب این رخداد دلخراش و ضایعه فقدان مهرجویی و همسرشان را به جامعه فرهنگی و هنری ایران تسلیت می‌گویم.»

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر شامگاه گذشته - ۲۲ مهر - در ویلای شخصی خود در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی