تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

این ۸ ستاره ملی‌پوش به تهران نمی‌آیند

در آستانه شروع تورنمنت اردن، ۸ بازیکن ایرانی شاغل در لیگ‌های خارجی برای حضور در اردوی تیم ملی به تهران نمی‌آیند و مستقیما به اردن می‌روند.

کد خبر: ۱۵۶۹۹۴
۱۱:۴۹ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲

این ۸ ستاره ملی‌پوش به ایران نمی‌آیند

دیدارنیوز: اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در تورنمنت چهارجانبه اردن امروز تهران را به مقصد امان ترک می‌کنند.

کاروان تیم ملی در شرایطی به اردن سفر می‌کند که لژیونر‌های زیادی هنوز به ایران نیامده‌اند و البته با هماهنگی‌های انجام شده قرار هم نیست به تهران سفر کنند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته ۸ بازیکن لژیونر تیم ملی مستقیما از کشور‌هایی که در آن حاضر هستند، به اردن سفر می‌کنند.

علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، سامان قدوس، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، مهدی طارمی، سعید عزت‌اللهی و احسان حاج‌صفی ۸ بازیکنی هستند که برای حضور در اردوی تیم ملی و تورنمنت چهارجانبه پیش رو به ایران سفر نمی‌کنند.

آن‌ها قرار است امروز یا فردا به تناوب وارد اردوی تیم ملی در امان شوند و خود را به امیر قلعه نویی معرفی کنند تا آماده مسابقه با اردن در روز جمعه شوند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی