تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

اختتامیه بازی‌های آسیایی هانگژو +ویدیو

مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی دقایقی پیش با حضور بخشی از کاروان ایران در چین برگزار شد.

کد خبر: ۱۵۶۸۵۴
۱۷:۱۵ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲

اختتامیه بازی‌های آسیایی هانگژو

دیدارنیوز: اختتامیه نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی برگزار شد.

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که به میزبانی هانگژو برگزار شد، امروز (یکشنبه، ۱۶ مهر) به پایان رسید و مراسم اختتامیه این بازی‌ها در استادیوم اصلی مرکز ورزشی هانگژو با نام نیلوفر آبی برگزار شد.

در این مراسم تیم‌های حاضر رژه رفتند و پرچم شورای المپیک آسیا هم به میزبان بعدی بازی‌ها که آی‌چی و ناگویا ژاپن است، داده شد.

اختتامیه بازی‌های آسیایی هانگژو

چین با کسب ۲۰۱ طلا، ۱۱۱ نقره و ۷۱ برنز با مجموع ۳۸۳ مدال در جایگاه نخست باز‌های هانگژو قرار گرفت. ژاپن با ۵۲ طلا، ۶۷ نقره، ۶۹ برنز و مجموع ۱۸۸ مدال دوم شد و کره جنوبی هم با ۴۲ طلا، ۵۹ نقره، ۸۹ برنز و مجموع ۱۹۰ مدال در جایگاه سوم ایستاد.

مطلب مرتبط:

بازی‌های هانگژو؛ پایان کار ایران با ۵۴ مدال/ یک رده سقوط و ۷ طلا کمتر!

کاروان ورزش ایران با ۲۸۹ ورزشکار در ۳۴ رشته ورزشی در نوزدهمین دوره از بازی‌های آسیایی شرکت کرد که با ۱۳ طلا، ۲۱ نقره، ۲۰ برنز و مجموع ۵۴ مدال در رده هفتم ایستاد.

 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی