تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
طلایی ایران در هانگژو چه گفت؟

مرد عنکبوتی ایران: فریاد زدم، چون گفتند تمام شده‌ام!

رضا علیپور، ششمین طلایی ایران در بازی‌های هانگژو که از او به عنوان مرد عنکبوتی هم یاد می‌شود، پس از کسب این مدال ارزشمند در سنگنوردی و فریادهایش گفت: این فریاد‌ها برای کسانی بود که اسم خودشان را مربی گذاشته‌اند. گفتند رضا علیپور تمام شده و برایم هم مهم نیستند. بازهم می‌گویم فقط به عشق مردم مدال می‌آورم، وگرنه دردهایی و رنج‌هایی که می‌کشم به جز خنده آوردن روی لب مردم ارزش دیگری ندارد.

کد خبر: ۱۵۶۶۷۵
۱۸:۵۷ - ۱۱ مهر ۱۴۰۲

مرد عنکبوتی ایران:

دیدارنیوز: قهرمان سنگنوردی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو در خصوص فریاد‌های خود بعد از قهرمانی گفت: این فریاد‌ها برای کسانی بود که اسم خودشان را مربی گذاشته‌اند.

رضا علیپور بعد از کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو در ماده سرعت رشته سنگنوردی گفت: این مدال طلا برای مردم ایران است. ارزش آن‌ها بالاتر از این مدال طلاست. آرزو دارم بازهم بتوانم برای مردم طلا بیاورم. سرباز مردم هستم و از اول هم هر چه طلا آوردم به عشق همین مردم بوده است.

وی در خصوص رقابت امروز خود عنوان کرد: تنها ورزشکاری هستم که چهار سال رکورددار جهان بودم. اگر می‌بینید که دیگر رکورددار نیستم و از برخی رقبایم عقب افتادم، برای این است که من به اندازه آن‌ها امکانات نداشتم. فقط یک ماه با امکاناتی در سطح جهان تمرین کردم و رکورد ۴.۹۸ را زدم. اگر امکانات کافی داشتم، حتی یک باخت هم در کارنامه‌ام نبود.

علیپور در خصوص فریاد‌های خود بعد از قهرمانی گفت: این فریاد‌ها برای کسانی بود که اسم خودشان را مربی گذاشته‌اند. گفتند رضا علیپور تمام شده و برایم هم مهم نیستند. بازهم می‌گویم فقط به عشق مردم مدال می‌آورم، وگرنه دردهایی و رنج‌هایی که می‌کشم به جز خنده آوردن روی لب مردم ارزش دیگری ندارد. امیدوارم هم من و هم سایر بچه‌های این رشته را همراهی کنند تا بتوانیم افتخار کسب کنیم.

مطلب مرتبط:

بازی‌های هانگژو؛ جدول مدال‌ها بعد از ششمین طلای ایران

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی