تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

آدم ربایی در تهران؛ ۳ مرد دستگیر شدند

پس از آدم ربایی در غرب تهران به دلیل اختلافات مالی، تیم جنایی مخفیگاه ۳ نفر از متهمان را در نقاط مختلف تهران شناسایی و آن‌ها را طی عملیات‌های غافلگیرانه دستگیر و به اداره پلیس آگاهی منتقل کردند.

کد خبر: ۱۵۶۳۳۰
۱۷:۳۳ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲

آدم ربایی در تهران؛ ۳ مرد دستگیر شدند

دیدارنیوز: ۳ مرد جوانی که در غرب تهران به دلیل اختلافات مالی اقدام به ربودن یک فرد کرده بودند، دستگیر شدند.

خردادماه سال جاری، مرد جوانی به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی رفت و هنگامی که مقابل بازپرس غلامحسین صادق‌زاده قرار گرفت، گفت: چندی قبل با درخواست ملاقات یک نفر به غرب تهران رفتم، اما در آنجا ۴ مرد جوان دیگر با تهدید چاقو، من را داخل خودرو پراید قرار دادند و اقدام به آدم‌ربایی کردند.

شاکی پرونده ادامه داد: متهمان ابتدا من را به خانه‌ای در شهریار بردند و با تهدید چاقو ۲ سفته میلیاردی گرفتند و سپس سند خودروی من را به نام خودشان زدند؛ همچنین آن‌ها پس از اعمال مجرمانه خود آزادم کردند؛ حالا به اینجا آمدم تا شکایتم را مطرح کنم.

پس از تشکیل پرونده با دستور قضایی تحقیقات تیم جنایی آغاز و در نخستین گام مشخص شد، شاکی پرونده مالک یک شرکت بوده و با فردی به نام امید اختلاف مالی گسترده‌ای دارد؛ همچنین در ادامه مشخص شد، مرد جوانی که با شاکی در غرب تهران قرار ملاقات گذاشته از دوستان مشترک امید و مالباخته است.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، مخفیگاه ۳ نفر از متهمان را در نقاط مختلف تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی با بازپرس پرونده آن‌ها را طی عملیات‌های غافلگیرانه دستگیر و به اداره پلیس آگاهی منتقل کردند.

یکی از متهمان در جریان تحقیقات ابتدا منکر جرم خود بود، اما پس از مواجهه با شواهد و مدارک موجود پرونده به آدم‌ربایی مرد جوان اعتراف کرد و گفت: چند روز قبل از حادثه، امید با من تماس گرفت و درخواست کرد تا شاکی پرونده را به خیابان مورد نظر در غرب تهران بکشانم تا در آنجا به دلیل اختلافات گسترده مالی اقدام به آدم‌ربایی کنیم.

مرد آدم‌ربا مدعی شد: ما شاکی پرونده را به خانه‌ای در شهریار بردیم و از آن سفته چند میلیاردی گرفتیم و خودرویش را به نام امید زدیم تا حساب آن‌ها با یکدیگر تسویه شود در ادامه نیز قرار شد مقداری پول به عنوان دستمزد به من دهند که دستگیر شدیم.

پس از اعترافات صریح آدم‌ربایان به جرم خود به دلیل اختلافات مالی، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه ۲ متهم فراری پرونده را شناسایی و سپس با دستور قضایی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کنند.

با دستور غلامحسین صادق‌زاده؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در رابطه با ۲ مرد فراری دیگر ادامه دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی