تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سلیمی در اخطار قانون اساسی مطرح کرد

بانک‌ها به از ما بهتران وام می‌دهند

علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بانک‌ها به از ما بهتران وام می‌دهند، گفت: بانک‌ها به هیچ وجه وام مسکن یا وام استیجاری در اختیار افراد قرار نمی‌دهند و لازم است دستوری برای باز شدن این قفل داده شود تا مستاجران بتوانند تا پایان شهریور مسکن موردنیاز را تامین کنند.

کد خبر: ۱۵۵۶۸۹
۱۱:۴۰ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۲

بانک‌ها به از ما بهتران وام می‌دهند

دیدارنیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از عدم اجرای قانون جهش تولید مسکن و سنگ اندازی بانک‌ها در ارائه وام مسکن انتقاد کرد.

علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۲ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی به استناد اصل ۱۳۱ قانون، گفت: طبق قانون اساسی باید مسکن متناسب در اختیار افراد قرار گیرد مجلس نیز قانون جهش تولید مسکن را داشت که روی زمین مانده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس ادامه داد: با وجود اینکه قانون بانک‌ها را مکلف به ارائه وام مسکن کرده است، اما شاهد هستیم به از ما بهتران وام می‌دهند، اما وام مسکن که الزام قانونی است را اجرا نمی‌کنند.

به نقل از خانه ملت، وی با انتقاد از عملکرد ضعیف سازمان‌ها و دستگاه‌ها در زمینه تامین زمین برای ساخت مسکن در شهر و شهرستان اظهار داشت: بانک‌ها به هیچ وجه وام مسکن یا وام استیجاری در اختیار افراد قرار نمی‌دهند و لازم است دستوری برای باز شدن این قفل داده شود تا مستاجران بتوانند تا پایان شهریور مسکن موردنیاز را تامین کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی