تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
تنیس آزاد آمریکا

اولین قهرمانی کوکو گاف؛ «هیچ‌وقت برای پیروزی دعا نمی‌کنم»

کوکو گاف، تنیس‌باز ۱۹ ساله آمریکایی با نمایشی خیره‌کننده برابر یکی از مدعیان قهرمانی، برای اولین‌بار در نیویورک فاتح یک عنوان گرند اسلم شد. او پس از قهرمانی خود گفت: من هیچ وقت برای پیروزی دعا نمی‌کنم، فقط از خدا می‌خواهم که قدرت لازم برای تلاش کردن را به من بدهد.

کد خبر: ۱۵۵۴۹۲
۰۸:۱۶ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۲

اولین قهرمانی کوکو گاف؛ «هیچ‌وقت برای پیروزی دعا نمی‌کنم»

دیدارنیوز: کوکو گاف آمریکایی با ثبت بازگشتی تماشایی آرینا سابالنکا را شکست داد و عنوان قهرمانی مسابقات اوپن آمریکا را از آن خود کرد.

به نقل از تنیس‌فا، در دیدار پایانی این رقابت‌ها، ستاره ۱۹ ساله آمریکایی بعد از شکست ۲-۶ در ست نخست، با حمایت پرشور هم‌وطنان خود به بازی برگشت و دو ست بعدی را ۶-۳ و ۶-۲ از حریف پرقدرت بلاروسی برد تا سرانجام نخستین گرند اسلم خود را دشت کند.

گاف در این مسابقه مقابل ضربات هجومی سابالنکا جانانه ایستادگی کرد و با بازگشت فوق‌العاده‌اش توانست رویای کودکی خود را به حقیقت تبدیل کند.

این ستاره جوان بعد از سرینا ویلیامز (۱۹۹۹) و تریسی آستین (۱۹۷۹ و ۱۹۸۱) به سومین تینیجر آمریکایی تبدیل شد که قهرمان گرند اسلم خانگی می‌شود و روز دوشنبه در رده‌بندی جدید با سه پله صعود به جایگاه سوم صعود خواهد کرد.

صحبت‌های گاف در مراسم اهدای جام:

«راستش می‌خواهم از آن‌هایی که به من باور نداشتند تشکر کنم. یک ماه پیش در مسابقات ۵۰۰ امتیازی واشنگتن قهرمان شدم و آن‌ها گفتند که همانجا متوقف می‌شوم. دو هفته پیش در سینسیناتی و در رده ۱۰۰۰ صاحب عنوان شدم و آن‌ها باز گفتند این بزرگترین جامی است که می‌توانم کسب کنم و اکنون من اینجا با جام یک گرند اسلم ایستاده‌ام... راستش را بخواهید آن‌ها که فکر می‌کردند دارند روی آتش من آب می‌ریزند، در واقع به آن بنزین اضافه می‌کردند و اکنون من واقعاً در حال درخشش هستم.»

«این قهرمانی برای من بسیار ارزشمند است. احساس می‌کنم هنوز در شوک هستم. شکست در فینال اوپن فرانسه تلخ بود. حالا، اما فهمیدم که خدا شما را در معرض آزمایش قرار می‌دهد. آن شکست شیرینی این لحظه را دوچندان کرد. من هیچ وقت برای پیروزی دعا نمی‌کنم، فقط از خدا می‌خواهم که قدرت لازم برای تلاش کردن را به من بدهد. دیگر مهم نیست بعدش چه پیش می‌آید. من انسان بسیار خوشبختی هستم.»

به گزارش دیدارنیوز، امشب فینال بخش مردان بین نواک جوکوویچ صربستانی و دنیل مدودف از روسیه برگزار خواهد شد.

مطلب مرتبط:

قهرمانی مقتدرانه اشویانتک در رولان گاروس؛ «حامی اوکراین» به رکورد ویلیامز رسید

حرکت جنجالی جوکوویچ در نیویورک؛ «خوشحالی حریفم را دزدیدم»!

یک روس، پارتی جوکر و کارلیتوس را بهم زد! +شادی جنجالی نوله

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی