تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
بحران آبی‌ها در دو جبهه

حیا کن رها کن در تهران، فینال زودرس در اصفهان + ویدیو

به موازات بازی حساس امروز بین تراکتور و شارجه در تبریز، فردا نیز بازی مهم و حساس سپاهان و استقلال ممکن است اتفاقاتی را در فوتبال ایران رقم بزند.

کد خبر: ۱۵۴۶۶۴
۱۵:۳۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

حیا کن رها کن در تهران، فینال زودرس در اصفهان + ویدیو

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: با اینکه عصر امروز طرفداران فوتبال چشم به بازی تراکتور و الشارجه امارات در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا دارند اما بازی مهم فردا در لیگ برتر نیز از همین حالا کلی حاشیه ایجاد کرده است. در هفته سوم لیگ برتر، فینال زودهنگام بین استقلال و سپاهان در نقش جهان انجام خواهد شد، در حالی که دو تیم با شرایطی کاملا متفاوت، فعلا در جدول رده‌بندی، هم‌امتیاز هستند.

سپاهان با توجه به مهره‌های ارزشمندی که داشت و ستاره‌هایی که در نقل و انتقالات امسال به دست آورد از هر نظر شرایط خوبی دارد اما استقلال با وجود کسب دو پیروزی در دو هفته اول، همچنان با مسائل حل‌نشده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند، از ماجرای خرید بازیکن و بازار نقل و انتقالات گرفته تا داستان‌های مدیریتی و فنی.

لیست خرید استقلال نسبتا بلند بود و این باشگاه تعدادی بازیکن جوان نیز به خدمت گرفت اما ظاهرا به خاطر سقف قراردادها مجبور شد همین بازیکن‌ها را به تیم‌های دیگر بدهد و کادر فنی باشگاه نیز مدام از کمبود بازیکن شکایت دارند.

این اتفاق مجددا برخی از هواداران استقلال را هم عصبانی کرده و در آستانه بازی مهم با سپاهان، دوباره خبر از تحصن در مقابل باشگاه داده‌اند. امروز تعدادی از هواداران آبی برای صدمین مرتبه در چند سال‌ اخیر و این بار با هدف فشار آوردن بیشتر و برکناری علی خطیر جلوی در باشگاه تجمع کردند و با شعار "حیا کن، رها کن" خواستار کناره‌گیری مدیر عامل استقلال شدند. کار به جایی رسید که مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال پادرمیانی کرد و خبر داد که دو بازیکن خارجی، امشب به ایران می‌آیند و به زودی خبرهای خوشی در استقلال به گوش می‌رسد.

البته که با توجه به شرایط استقلال و در حالی که گفته شده این باشگاه بر خلاف برخی از تیم‌های دیگر نمی‌خواهد از سقف تعیین شده هزینه‌ها و خرجکرد بالاتر برود، به نظر می‌آید خواسته هواداران متحصن امکان اجرا نداشته باشد و حضور بازیکن جدید آن هم از نوع خارجی به سادگی میسر نیست.

گرچه که حتی اگر این خبر درست باشد هم این نفرات به بازی حساس فردا‌ نمی‌رسند و طبعا استقلال در مقابل زردهای آماده اصفهان کار بسیار سختی خواهند داشت.

هر چند خط دفاع استقلال تا اینجا دو کلین شیت داشته ولی تا اینجا محک جدی نخورده و در مقابل مهاجمانی مثل رضا اسدی و شهریار مغانلو و خط هافبک خلاق سپاهان، قطعا آبی‌ها روز پر چالشی را در اصفهان خواهند داشت.

از سوی دیگر در اصفهان نیز یک ماجرای ناراحت‌کننده وجود خواهد داشت. با توجه به اینکه از قبل عنوان شده بود ورزشگاه نقش جهان پذیرای هواداران زن بر روی سکوها خواهد بود اما در بازی فردا درها به روی خانم‌های طرفدار فوتبال باز نیست و ورزشگاه کاملا مردانه خواهد بود.

مصاف سپاهان و استقلال در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند ملاک نهایی برای شناختن قهرمان فصل جاری لیگ برتر باشد ولی به لحاظ روانی پیروزی در این دیدار می تواند تاثیر مثبتی روی دو تیم داشته باشد. باید دید که اندیشه‌های مورایس پیروز خواهد شد یا جواد نکونام!

در عین حال کشمکش بین نکونام و علی خطیر نیز از دیگر قصه‌های ملال‌آور در باشگاه استقلال است که شاید نتیجه بازی با سپاهان در قهر و آشتی این دو نفر تاثیر بگذارد.

حیا کن رها کن در تهران، فینال زودرس در اصفهان + ویدیو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی