تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

خبر بد برای مورایس در آستانه دیدار با استقلال

نبود پیام نیازمند درون دروازه سپاهان می‌تواند خبری بد برای مورایس باشد و از طرفی استقلالی‌ها این فرصت را دارند تا از نبود این بازیکن تاثیرگذار نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر: ۱۵۴۵۸۵
۱۱:۰۷ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

خبر بد برای مورایس در آستانه دیدار با استقلال

دیدارنیوز: اگر دست تقدیر باعث مرگ پدر پیام نیازمند نشده بود این بازیکن می‌توانست با عبور از رحمان احمدی به بیشترین تعداد دروازه‌بانی در سپاهان برسد.

پیام نیازمند دروازه بان سپاهان چند روزی است که در غم از دست دادن پدرش عزادار است و احتمالا نمی‌تواند این تیم را در بازی مهم چهارشنبه شب مقابل استقلال همراهی کند.

این بازی در حالی در هفته سوم برگزار می‌شود که دو تیم به همراه پرسپولیس ۶ امتیازی هستند و نتیجه این دیدار از همین هفته‌های اول می‌تواند در تعیین تیم قهرمان در آخرین هفته لیگ برتر تاثیرگذار باشد.

حال نبود نیازمند درون دروازه سپاهان می‌تواند خبری بد برای مورایس باشد و از طرفی استقلالی‌ها این فرصت را دارند تا از نبود این بازیکن تاثیرگذار نهایت استفاده را ببرند و در صدر جدول باقی بمانند.

گفتنی است پیام نیازمند می‌توانست در بازی مهم برابر استقلال رکورد بزرگی را در سپاهان جابه‌جا کند، اما خبر تلخ درگذشت پدرش او را فعلاً از زمین فوتبال دور کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی