تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

علی مطهری: ۱ میلیارد و ۵۰۰ هزار دلار همراه با عزت ملی ما بر باد رفت

علی مطهری در توییتی درباره مطالبات ایران از کره نوشت: «به خاطر کاهش ارزش پول کره جنوبی در مقابل دلار، از ۷ و نیم میلیارد دلار طلب از آن کشور، ۶ میلیارد، آن هم برای خرید دارو و غذا، به ما رسید.

کد خبر: ۱۵۴۲۸۲
۱۲:۱۰ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

علی مطهری: 1 میلیارد و 500 هزار دلار همراه با عزت ملی ما بر باد رفت

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: علی مطهری در توییتی نوشت: «از ‏حدود ۷.۵ میلیارد دلار موجودی بلوکه شده ما در کره جنوبی، به خاطر طرح عجولانه حذف دلار در معاملات و کاهش ارزش پول کره در مقابل دلار، ۶ میلیارد دلار آن به ما رسید یعنی حدود ۱.۵ میلیارد دلار از ثروت ملی بر باد رفت. بگذریم از اینکه این پول هم فقط برای غذا و داروست و عزت ملی هم بر باد رفت».

مسئولان دولت اعلام کردند که طلب‌های ایران از کره جنوبی دریافت شده است و رسانه‌های آمریکایی و قطری این ادعای مسئولان ایران را تایید کردند و حتی برخی از همین رسانه‌های مبالغی که ایران از طلب‌های خود دریافت کرده را عددی نزدیک به 23 میلیارد دلار اعلام کرده‌اند.

تا پیش از این همیشه در اذهان و بحث‌هایی که پیرامون مطالبات ایران انجام می‌شد، اعلام می‌کردند که طلب ایران از کره جنوبی 8 میلیارد دلار است عددی که در روزهای اخیر روشن‌تر شد و از جمله علی مطهری این عدد را 7.5 میلیارد ذکر کرده است و گفته فقط 6 میلیارد دلار از آن برمی‌گردد. با این حساب یک و نیم میلیارد از طلب ایران از کره جنوبی، دود شد و به هوا رفت.

 

علی مطهری: ۱ میلیارد و ۵۰۰ هزار دلار همراه با عزت ملی ما بر باد رفت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی