تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد

بررسی خط فقر و دهک‌بندی‌ جدید خانوارها

علیرضا عسگریان، معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به روایت‌های مختلف از خط فقر مطلق، خط فقر نسبی و خط فقر شدید، ازدهک‌بندی جدید خانوار‌ها تا ۲ یا ۳ ماه آینده خبر داد.

کد خبر: ۱۵۴۰۶۰
۰۸:۴۲ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲

خط فقر؛ دهک‌بندی‌ جدید خانوارها تا ۳ ماه آینده

دیدارنیوز: معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی این وزارتخانه برای به روزرسانی دهک‌بندی خانوار‌ها طی ۲ ـ ۳ ماه آینده خبر داد.

علیرضا عسگریان، اظهار کرد: درخصوص خط فقر مطلق، خط فقر نسبی و خط فقر شدید روایت‌های مختلفی وجود دارد و این درحالیست که نهاد‌های مختلفی درحال رصد و پایش خط فقر هستند که باید در این زمینه به وحدت برسیم؛ لذا بایستی گفت‌وگوی مفصلی بین نهادها/ سازمان‌هایی که خود را به طور رسمی یا غیررسمی متولی تعریف خط فقر می‌دانند، انجام شود.

وی افزود: این گفتگو در حال انجام است؛ به گونه‌ای که طی هفته گذشته جلسه‌ای بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد و در این زمینه وارد صحبت شدیم تا به تفاهم برسیم و مصوبات خوبی هم به دست آمده تا نگاهی واحد درمورد خط فقر شکل گیرد.

معاون رفاه و امور اقتصادب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین درمورد آخرین اقدامات این وزارتخانه، در به‌روزرسانی دهک‌بندی خانوار‌ها یادآور شد: آماده به روزرسانی دهک‌بندی‌ها طی دو الی سه ماه آینده هستیم که داده‌‍ها مربوط به سال ۱۴۰۲ هستند، اما معیار‌ها و شاخص‌ها، همان معیار‌های قبلی خواهند بود و تغییری نخواهند داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی