تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
شایعات نقل و انتقالات فوتبال

عابدزاده در خوزستان؟

یک رسانه داخلی اعلام کرد که امیر عابدزاده، دروازه‌بان سابق ماریتیمو و پونفرادینا جایی در لیست فولاد خوزستان ندارد و منصوریان از عملکرد دو دروازه‌بان فعلی‌اش راضی است.

کد خبر: ۱۵۳۸۲۶
۱۶:۵۸ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

عابدزاده

دیدارنیوز: امیر عابدزاده در لیست نقل‌وانتقالاتی فولاد خوزستان جایی ندارد.

در روز‌های اخیر گمانه‌زنی‌هایی در مورد انتقال امیر عابدزاده به فولاد خوزستان مطرح شد. این در حالی است که شهاب گردان و کریستوفر کنت تحت قرارداد باشگاه خوزستانی هستند و منصوریان از عملکرد آن‌ها رضایت دارد.

البته بعد از پایان فصل بیست‌ودوم لیگ برتر، عابدزاده پسر در مقطعی در تیررس استقلالی‌ها بود، اما در نهایت ترجیح داد لباس سنگربانی آبی‌پوشان تهرانی را به تن نکند.

بررسی‌ها از باشگاه خوزستانی حکایت از آن دارد که چنین انتقالی در برنامه نیست و آن‌ها روی آغاز فصل بیست‌وسوم لیگ برتر تمرکز دارند.

عابدزاده در حال حاضر تحت قرارداد باشگاهی نیست و بازیکن آزاد است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی