تیتر امروز

رضا نامجو: جامعه احساس می‌کند دو طرف ترازو تعادل ندارد/ با توقیف ماشین حق شهروندی تضییع می‌شود/ اگر طرح نور خواست مردم است، اثبات شود
گفت و گوی ویژه جامعه پلاس با یک وکیل پایه یک درباره طرح نور

رضا نامجو: جامعه احساس می‌کند دو طرف ترازو تعادل ندارد/ با توقیف ماشین حق شهروندی تضییع می‌شود/ اگر طرح نور خواست مردم است، اثبات شود

جامعه پلاس در یک گفت و گوی ویژه به سراغ موضوع طرح نور رفته و سوالاتی را با دکتر رضا نامجو، وکیل پایه یک دادگستری مطرح کرده که می‌خوانید.
محمد حسن موحدی ساوجی:حکومتی که رضایت اکثریت را ندارد اسلامی نیست/خداوند به پیامبرش هم‌حق تحمیل حکومت را نداد
در دهمین برنامه دیدار اندیشه گفت‌وگو با یک استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

محمد حسن موحدی ساوجی:حکومتی که رضایت اکثریت را ندارد اسلامی نیست/خداوند به پیامبرش هم‌حق تحمیل حکومت را نداد

دیدار اندیشه در دهمین برنامه خود میزبان محمد حسن موحدی ساوجی، استاد دانشگاه و حوزه بود، او معتقد است: از کافران نیز نمی‌توان حق حیات، حق آزادی اندیشه، حق تعیین سرنوشت، حق مالکیت و تحصیل را سلب...
المپیک پاریس؛ نمایش خوب «نوشاد» در گام اول/ در انتظار بازی امشب پرچمدار ایران
این گزارش بروز رسانی می‌شود

المپیک پاریس؛ نمایش خوب «نوشاد» در گام اول/ در انتظار بازی امشب پرچمدار ایران

بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ از امروز (شنبه) رسما آغاز شده و نمایندگان پرامید ایران در چند رشته از جمله قایقرانی، شمشیربازی، ژیمناستیک و تنیس روی میز به میدان خواهند رفت و در تیراندازی هم هانیه...

عوامل مؤثر بر قیمت کاغذ دیواری سه‌ بعدی چیست؟

کاغذ دیواری های سه بعدی موجود در بازار در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شوند تا خریداران بتوانند بسته به دکوراسیون داخلی و چیدمان منازل خود، هر طرحی را که دوست دارند خریداری کنند.

کد خبر: ۱۵۳۲۳۷
۱۲:۲۶ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲

دیدارنیوز: کاغذ دیواری های سه بعدی موجود در بازار در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شوند تا خریداران بتوانند بسته به دکوراسیون داخلی و چیدمان منازل خود، هر طرحی را که دوست دارند خریداری کنند. یکی از فاکتورهای مهمی که خریداران در هنگام انتخاب و خرید کاغذ دیواری سه بعدی به آن توجه می کنند، قیمت است. زیرا عواملی مانند جنس، ابعاد، ایرانی یا خارجی بودن پوستر و همچنین تجربه و کیفیت کار چاپخانه بر قیمت کاغذ دیواری سه بعدی تاثیر می گذارند. ما در این مقاله سعی داریم عوامل مؤثر بر قیمت کاغذ دیواری سه‌ بعدی را بررسی کنیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

عوامل تأثیر گذار بر قیمت کاغذ دیواری سه ‌بعدی

طی چند سال اخیر، کاغذ دیواری سه بعدی به یکی از اصلی ترین و شیک ترین عناصر خانه های مدرن و کلاسیک تبدیل شده است. قیمت چاپ کاغذ دیواری به عوامل مختلفی مانند جنس، طرح پوستر، اجرت نصب و اجرا، ابعاد و متراژ دیوار و همچنین کیفیت چاپ بستگی دارد که کاغذهای دیواری سه بعدی با توجه به این فاکتورهای مهم قیمت گذاری می شوند. برای برخی از خریداران، قیمت کاغذ دیواری های سه بعدی بسیار مهم است که در ادامه به معرفی چند عامل تاثیر گذار می پردازیم:

جنس کاغذ دیواری

اولین و مهم ترین فاکتور در قیمت کاغذ دیواری سه بعدی، جنس به کار رفته در آنهاست. کاغذ دیواری های سه بعدی از نظر جنس به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می شوند که هر کدام از آنها در قیمت پوستر دیواری تاثیر چشمگیری دارند. مسلما کاغذ دیواری های سه بعدی خارجی بخاطر اینکه در فرآیند تولید آنها از کاغذ های وارداتی استفاده می شود و قیمت آنها تابع دلار است، از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

تنها عامل تأثیر گذار بر قیمت کاغذ دیواری سه ‌بعدی وارداتی بودن آن نیست، بلکه زیبایی و کیفیت هم از فاکتورهای افزایش قیمت کاغذ دیواری ها محسوب می شوند. از طرفی کاغذ دیواری های سه بعدی ایرانی، نسبت به کاغذ دیواری های خارجی قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند.

ابعاد و اندازه سفارش

ابعاد و اندازه سفارش از اصلی‌ترین عوامل موثر بر قیمت کاغذ دیواری سه بعدی هستند. با افزایش طول و عرض سفارشات قیمت پوستر سه بعدی نیز افزایش پیدا می کند. به همین ترتیب در طراحی و چاپ کاغذ دیواری حتما به ابعاد و اندازه سفارش توجه کنید تا سفارشات پرت زیادی نداشته باشند و هزینه کاغذ دیواری را بالا ببرند.

کیفیت و چاپ کاغذ دیواری

کیفیت و چاپ کاغذ دیواری یکی از فاکتورهای مهمی است که بر قیمت کاغذ دیواری به خصوص کاغذ دیواری سه بعدی تاثیر می گذارد. کاغذ دیواری سه بعدی توسط دستگاه‌ چاپ اکوسالونت انجام می‌شود که تمامی رنگ‌ها و طرح‌های پیچیده را بدون هیچ گونه محدودیت و با بیشترین ظرافت و دقت چاپ می کند. جوهر مورد استفاده در این دستگاه‌ها کاملا بادوام و بدون پخش رنگ است که نسبت به نور خورشید، گرد و خاک، رطوبت و شستشو دوام و ماندگاری بالایی دارد.

برای ایجاد چاپ با طرح برجسته روی متریال کاغذ دیواری، به جای دستگاه چاپ اکوسالونت، از چاپ یووی رول استفاده می‌شود. چاپ فلت بد یا همان چاپ یووی با استفاده از ضخامت ناشی از چاپ رنگ سفید و چاپ سایر رنگ‌ها بر روی کاغذ دیواری، خطای دید ایجاد می‌کند و طرح به صورت برجسته یا اصطلاح سه بعدی به نظر می‌رسد.

تجربه و کیفیت کار چاپخانه

تجربه و کیفیت کار چاپخانه از جمله دیگر فاکتورهای مهمی است که بر قیمت کاغذ دیواری سه بعدی تاثیر می گذارد. کاغذ مورد استفاده در تولید کاغذ دیواری در چاپخانه، می تواند تاثیر به سزایی در کیفیت پوستر دیواری سه بعدی داشته باشد. تجربه و کیفیت کار چاپخانه هم در این بین حرف اول را می زند، اگر چاپخانه تجربه لازم و کافی در زمینه چاپ کاغذ دیواری سه بعدی داشته باشد، نتیجه چاپی با کیفیت و عالی می شود.

شستشو پذیری

قابلیت شستشو و کیفیت بالای این نوع محصولات از فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت کاغذ دیواری سه بعدی است. جنس کاغذ دیواری سه بعدی ترکیبی از کاغذ، روکش PVC و پلی‌اورتان است که نتیجه آن کیفیت بی‌نظیر و شستشو پذیری عالی پوستر دیواری می باشد. پس می توان نتیجه گرفت که کیفیت چاپ تصاویر بر روی کاغذ دیواری بسیار بالاست، به طوری که به راحتی با یک دستمال مرطوب یا نمدار تمیز می شود.

جمع بندی

عوامل مختلفی در قیمت کاغذ دیواری سه بعدی تاثیرگذار است که همگی آنها از جنس و کیفیت چاپ کاغذ دیواری گرفته تا ابعاد، تجربه و کیفیت کار چاپخانه و شستشو پذیری را در مطالب بالا مورد بررسی قرار دادیم و سعی کردیم فاکتورهای موثر بر قیمت کاغذ دیواری سه بعدی را نیز به شما پیشنهاد دهیم. درصورتی که سوال یا سفارشی در زمینه کاغذ دیواری سه بعدی و چاپ استیکر دارید، می توانید به نشانی https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و تمامی محصولات چاپی خود را در سایت به ‌صورت آنلاین ثبت کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی